Ik heb geen smart tv ik kan viaplay
Niet streamen dus heb dan totaal niks aan dat abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @vmeetelen,
Er zijn gelukkig ook nog andere manier om gebruik te maken van Viaplay! De kwalificatie en races zie je bijvoorbeeld terug op kanaal 200 op je Mediabox of Ci+ Module. Wil je ook graag gebruik maken van de app op je Mediabox, dan kunnen we je abonnement omzetten naar één met de Mediabox Next.
Al het andere aanbod kun je ook bekijken op je telefoon, tablet of laptop. Verder kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een Chromecast. Voor een compleet overzicht, zie ook deze pagina.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
oke... wat is precies de vraag?
opzeggen van dit abonnement kan via Mijn ziggo
Voor de koop weten wat je koopt is misschien wel handig.
Hi @vmeetelen,
Er zijn gelukkig ook nog andere manier om gebruik te maken van Viaplay! De kwalificatie en races zie je bijvoorbeeld terug op kanaal 200 op je Mediabox of Ci+ Module. Wil je ook graag gebruik maken van de app op je Mediabox, dan kunnen we je abonnement omzetten naar één met de Mediabox Next.
Al het andere aanbod kun je ook bekijken op je telefoon, tablet of laptop. Verder kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een Chromecast. Voor een compleet overzicht, zie ook deze pagina.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.