Als je ViaPlay via Ziggo aanschaft, met welke gegevens log je dan in in de ViaPlay app?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Viaplay login
Om Viaplay te kijken, heeft u inloggegevens nodig. Heeft u die nog niet, volg dan onderstaande stappen:
1. Ga naar Mijn Ziggo - Producten
2. Ga naar 'Streamingdiensten beheren'
3. Ga via 'Mijn abonnementen' naar Viaplay
4. Op de activatiepagina kunt u een Viaplay account aanmaken
5. Zodra uw account is aangemaakt, kunt u gelijk kijken
Daarna gebruik je de gebruikersnaam en het wachtwoord wat je daar hebt aangemaakt.
Van je Viaplay account dus.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In principe de gegevens die je op de Viaplay pagina zelf hebt ingesteld.
Viaplay login
Om Viaplay te kijken, heeft u inloggegevens nodig. Heeft u die nog niet, volg dan onderstaande stappen:
1. Ga naar Mijn Ziggo - Producten
2. Ga naar 'Streamingdiensten beheren'
3. Ga via 'Mijn abonnementen' naar Viaplay
4. Op de activatiepagina kunt u een Viaplay account aanmaken
5. Zodra uw account is aangemaakt, kunt u gelijk kijken
Daarna gebruik je de gebruikersnaam en het wachtwoord wat je daar hebt aangemaakt.
Van je Viaplay account dus.
Goedenavond @Bochove1,
Fijn dat hier al een goed stappenplan staat. Is het inmiddels daadwerkelijk gelukt om een Viaplay account aan te maken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.