Vraag
Reacties
Oplossing
Onno52
Level 1

Verzoek tot abonnement wijzigen

Ik heb op dit moment een abonnement met internet Giga en TV complete met een ziggo next mini.

ik wil dit graag omzetten naar een Internet only abonnement: Wifi Groot MET Ziggo GO.

ik kan dit online niet aanpassen, en telefonische bereikbaarheid is slecht , en er is niemand beschikbaar voor de chat.

kunnen jullie dit omzetten? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

@Onno52 - allereerst van harte welkom hier bij ons op de Ziggo Community!

Goed dat je hier aan de bel trekt omtrent het wijzigen van je pakket. Ik heb je pakket gewijzigd naar Wifi Groot mét Ziggo GO.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en tevens ontvang je retourinstructies voor het terug sturen van de Mediabox Next Mini welke je van ons in bruikleen hebt.

Als er nog vragen zijn: stel ze dan gerust.

Geniet van je dag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

@Onno52 - allereerst van harte welkom hier bij ons op de Ziggo Community!

Goed dat je hier aan de bel trekt omtrent het wijzigen van je pakket. Ik heb je pakket gewijzigd naar Wifi Groot mét Ziggo GO.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en tevens ontvang je retourinstructies voor het terug sturen van de Mediabox Next Mini welke je van ons in bruikleen hebt.

Als er nog vragen zijn: stel ze dan gerust.

Geniet van je dag!