1
Vraag
2
Reacties
J1Huisman

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijdering mail accounts en ziggo account na opzegging

Ruim een jaar na mijn opzegging bestaan mijn ziggo account en alle 5 mail adressen nog steeds.
Hierbij het verzoek deze te verwijderen.

Graag reactie via mail, indien aanvullende informatie nodig mocht zijn.

Groet
Jeen Huisman

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2753Posts
  • 391Oplossingen
  • 963Likes

@J1Huisman Bedankt! Ik heb de taak aangemaakt, binnen 5 werkdagen worden de e-mailadressen verwijderd. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2753Posts
  • 391Oplossingen
  • 963Likes

Goedemiddag @J1Huisman, ik snap dat je hier graag vanaf wilt. We kunnen deze voor je verwijderen. Wil je de postcode en het huisnummer waar het abonnement op stond toevoegen aan je Ziggo Community account en wil je daar ook de e-mailadressen achter zetten? Dan maak ik het voor je in orde. 

J1Huisman
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@lotte Postcode en huisnummer waren reeds aanwezig, de mailadressen zijn hieraan zojuist toegevoegd.
Succes!    @Lotte 

 

 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2753Posts
  • 391Oplossingen
  • 963Likes

@J1Huisman Bedankt! Ik heb de taak aangemaakt, binnen 5 werkdagen worden de e-mailadressen verwijderd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates