HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ruim een jaar na mijn opzegging bestaan mijn ziggo account en alle 5 mail adressen nog steeds.
Hierbij het verzoek deze te verwijderen.
Graag reactie via mail, indien aanvullende informatie nodig mocht zijn.
Groet
Jeen Huisman
Opgelost! Ga naar oplossing.
@J1Huisman Bedankt! Ik heb de taak aangemaakt, binnen 5 werkdagen worden de e-mailadressen verwijderd.
Goedemiddag @J1Huisman, ik snap dat je hier graag vanaf wilt. We kunnen deze voor je verwijderen. Wil je de postcode en het huisnummer waar het abonnement op stond toevoegen aan je Ziggo Community account en wil je daar ook de e-mailadressen achter zetten? Dan maak ik het voor je in orde.
@lotte Postcode en huisnummer waren reeds aanwezig, de mailadressen zijn hieraan zojuist toegevoegd.
Succes! @Lotte
@J1Huisman Bedankt! Ik heb de taak aangemaakt, binnen 5 werkdagen worden de e-mailadressen verwijderd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...