In

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verwijderen ziggo account en ziggo e-mail

Gedachte heer / mevrouw,

 

ik kan mijn Ziggo account en ziggo e-mail niet zelf opheffen.

 

verzoek aan ziggo om dit geheel op te heffen omdat ik geen producten meer afneem van ziggo en het e-mail account niet meer gebruik.

 

Graag een bevestiging via met bij u bekende andere e-mail adres.

 

mvg In

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Bedankt nog! Ik heb een taak uitgezet bij een andere afdeling om je mailadres te laten verwijderen. Zodra dat is geregeld zullen we ook je Mijn Ziggo account verwijderen op jouw verzoek.

 

Mooie dag verder!

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@rtj.somers Super! Ik heb het verzoek tot verwijderen ingediend. Dit wordt binnen 5 werkdagen opgepakt. Ik wens je een heel fijn weekend! 

Bekijk in context

22 Reacties 22
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zou je je postcode en huisnummer willen vermelden in je community-profiel ? Dit is alleen zichtbaar voor moderators en men kan dan de juiste gegevens raadplegen om je verder te helpen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Welkom op de Ziggo Community @In! Natuurlijk kijken we graag of we dit voor je kunnen regelen. Kun je zoals @KBX458 al verzocht heeft je postcode en huisnummer vermelden in je eigen Community profiel? Tevens verzoek ik je vriendelijk om het mailadres welke verwijderd moet worden ergens achter te laten in je Community profiel (mag ook onder postcode en huisnummer). 

Alvast bedankt!

In
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is gebeurt inmiddels, graag zowel account als e-mail opheffen, Mvg en dank

In
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is gebeurt inmiddels, ook het e-mail adres dat moet worden opgegeven is aangegeven onder opmerkingen, graag nu zowel account als e-mail opheffen, Mvg en dank alvast

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@In Super, ik zie het e-mailadres helaas niet staan. Ben je in de mogelijkheid om deze achter je postcode te zetten? Dan pak ik het op. 

In
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Staat nu achter de postcode. Graag nu alles opheffen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Bedankt nog! Ik heb een taak uitgezet bij een andere afdeling om je mailadres te laten verwijderen. Zodra dat is geregeld zullen we ook je Mijn Ziggo account verwijderen op jouw verzoek.

 

Mooie dag verder!

Rickvanoers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Erik, ook ik heb een account en e-mail die ik niet meer gebruik maar wel graag verwijderd wil hebben. Kunt u mij hier mee helpen?

 

groeten Rick 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hallo @Rickvanoers,

Daar helpen we uiteraard graag bij. Wel even voor de zekerheid ( want verwijderd is ook echt verwijderd): gaat het om het (mail)adres dat in je Community profiel staat?

Rickvanoers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is degene die weg mag, ook het mijn ziggo account. Alvast bedankt

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Ook bedankt voor je snelle reactie. We doen het weer in 2 fases: eerst verwijderen we je mailadres en daarna je Mijn Ziggo account. Doorgaans lukt dit binnen een week 🙂

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Rickvanoers, even een update:  zowel je mailadres als Mijn Ziggo account zijn inmiddels verwijderd. 

rtj.somers

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedachte heer / mevrouw,

 

ik kan mijn Ziggo account en ziggo e-mail niet zelf opheffen.

 

verzoek aan ziggo om dit geheel op te heffen omdat ik geen producten meer afneem van ziggo en het e-mail account niet meer gebruik.

 

Graag een bevestiging via met bij u bekende andere e-mail adres.

 

mvg

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @rtj.somers, dat ga ik voor je regelen! Wil je het oude klantnummer achter je postcode zetten? Dan ga ik de e-mailadressen die aan dat account hangen, laten verwijderen. De aanvraag tot het verwijderen van de andere gegevens kun je indienen met het formulier op deze pagina: https://www.ziggo.nl/privacy

rtj.somers

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@rtj.somers Ik ben nog een ding vergeten. Wil je achter je huisnummer het e-mailadres zetten waar het om gaat? 

rtj.somers

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@rtj.somers Super! Ik heb het verzoek tot verwijderen ingediend. Dit wordt binnen 5 werkdagen opgepakt. Ik wens je een heel fijn weekend! 

rtj.somers

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag controleren of dit (juist) gedaan is. Krijg nog steeds mail doorgestuurd.

Uitgelicht topic