Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo
ik had een betaling achterstand.
maar ik had om 17:00 de betaling gedaan
heb nu nog steeds geen wifi en tv
mvg pascal
Dus je bent maanden te laat met betalen en je wordt niet binnen 4 uur aangesloten?
Bel morgen als het dan nog niet werkt, de klantenservice eens.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
0900-1884 normaal tarief
Pascalvisch wrote:
ik had een betaling achterstand.
maar ik had om 17:00 de betaling gedaan
heb nu nog steeds geen wifi en tv
Als eerste: welkom op het forum. Dit is een forum waar klanten elkaar kunnen proberen te helpen maar er zijn ook Ziggo medewerkers (de moderators) die vaak net even dieper kunnen ingrijpen indien nodig.
Je vraag…. Been there, done that, not proud. Het is makkelijk praten als het jezelf niet betreft en dat is alles wat ik qua inhoud hier over wil zeggen.
Het afsluiten is nagenoeg een laatste middel van Ziggo, dus op dat gebied ben ik het wel een beetje met Steef eens dat op dit moment geduld een schone zaak is. Het punt is dat ik dit dus ook eens heb meegemaakt en ik kan me vrij goed in dit geheel inleven. Alsof je het expres doet.. (wat natuurlijk kan, maar daar ga ik niet van uit).
DUS… het proces is ietwat geautomatiseerd (voor zover mij bekend). Na betaling wordt e.e.a. opgepikt maar moet ook handmatig worden gecontroleerd. Ofwel: je schreef dit bericht … 5 uur terug, dus 0:50 - 5:00 = 23 - 4 = 19:50. Ik denk dat je morgenochtend waarschijnlijk weer helemaal aangesloten bent.
En ik wil je ook even sterkte toewensen, hoop dat je hier goed doorheen komt.
Welkom op de Ziggo Community @Pascalvisch.
Een betalingsachterstand kan de beste overkomen. Fijn dat je de betaling hebt gedaan. Zoals @ShelLuser terecht aangeeft is het verwijderen van de blokkade een automatisch proces. Je kunt dit proces wel versnellen door een bewijs van betaling naar ons toe te sturen. Wij verwijderen dan handmatig de blokkade. Een tip voor in de toekomst, maar hopelijk zul je die tip niet nodig hebben!
De blokkade is inmiddels al verwijderd van je diensten. Je kunt dan ook als vanouds weer gebruik maken van jouw Ziggo pakket.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...