Hallo, kan iemand mij misschien vertellen hoelang het duurd, om een case te verwerken bij ziggo als het om een verandering gaat wat de einddatum van mijn abonnement aangaat?
B.V.D.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heyt @hoornou. De case is opgepakt en je contractdatum is aangepast :-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wilt u weten hoe lang het duurt om op te zoeken wat de einddatum is van uw abonnement? Of begrijp ik de vraag verkeerd? Of zit u nog binnen een jaar contract en wilt u iets ingrijpends veranderen.
Die verwerkingstijd zal per case verschillen.
Hallo, ziggo heeft in april dit jaar mij een nieuw klantnummer gegeven en die datum gelijk weer als een nieuw abonnement datum gemaakt. Dit terwel ik in januari gestart ben. Ik zou dus 3 maanden langer bij ziggo moeten blijven wat ik niet wil. Begin deze maand is een case aangemaakt om mijn eind datum dus weer 3 maanden na achter te brengen. Ik zou een e mail krijgen als de case uitgevoerd zou zijn, echter tot nu nog niks gezien. Vandaar mijn vraag.
Zo is het inderdaad duidelijker op zich is het nieuwe klant nummer vreemd dat gebeurt zover ik weet alleen als een klant zelf een volledig nieuw abonnement afsluit.
U bent sinds januari nieuwe klant en in April om welke reden dan ook weer een nieuw klantnummer gekregen klopt dat?
Dat zal complex zijn anders had u ongetwijfeld iets gehoord. Een moderator zal dit op kunnen pakken, en kijken wat de status is.
Heyt @hoornou. De case is opgepakt en je contractdatum is aangepast :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.