Vraag
Reacties
Oplossing
hoornou
Level 2

Verwerkings tijd van een case

Hallo, kan iemand mij misschien vertellen hoelang het duurd, om een case te verwerken bij ziggo als het  om een verandering gaat wat de einddatum van mijn abonnement aangaat?

B.V.D.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Heyt @hoornou. De case is opgepakt en je contractdatum is aangepast :-). 

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
RoWi
Level 20

Wilt u weten hoe lang het duurt om op te zoeken wat de einddatum is van uw abonnement? Of begrijp ik de vraag verkeerd? Of zit u nog binnen een  jaar contract en wilt u iets ingrijpends veranderen. 

Die verwerkingstijd zal per case verschillen.

0 Kudos
hoornou
Level 2
Topicstarter

Hallo, ziggo heeft in april dit jaar mij een nieuw klantnummer gegeven en die datum gelijk weer als een nieuw abonnement datum gemaakt. Dit terwel ik in januari gestart ben. Ik zou dus 3 maanden langer bij ziggo moeten blijven wat ik niet wil. Begin deze maand is een case aangemaakt om mijn eind datum dus weer 3 maanden na achter te brengen. Ik zou een e mail krijgen als de case uitgevoerd zou zijn, echter tot nu nog niks gezien. Vandaar mijn vraag.

0 Kudos
RoWi
Level 20

Zo is het inderdaad duidelijker op zich is het nieuwe klant nummer vreemd dat gebeurt zover ik weet alleen als een klant zelf een volledig nieuw abonnement afsluit.

U bent sinds januari nieuwe klant en in April om welke reden dan ook weer een nieuw klantnummer gekregen klopt dat?

Dat zal complex zijn anders had u ongetwijfeld iets gehoord. Een moderator zal dit op kunnen pakken, en kijken wat de status is.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Heyt @hoornou. De case is opgepakt en je contractdatum is aangepast :-). 

0 Kudos