Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Ach, het bekende probleem met kortingen. Logisch 🤔 dat een commercieel bedrijf als Ziggo, dat beslist niet wil aangeven in allerlei menu's 😲, maar wel direct wil verwijderen als men iets wijzigt 😠.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. voor u aanpassen.
Ps. Hierover is al zo vaak geklaagd, maar blijkbaar verdient Ziggo hier zoveel mee, dat aanpassen ( en de klant die service geven ) bij geen enkele Ziggo manager opkomt.