1
Vraag
2
Reageer en help mee
Keohrevah

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervallen korting bij toevoegen televisie

Beste Ziggo,

In Maart 2022 ben ik lid geworden van Ziggo, hierbij heb ik het abonnement gestart met Internet Only en zes maanden korting.

Al gauw kwamen wij erachter dat de televisie onmisbaar is, en hebben een CI module toegevoegd aan ons abonnement.

Dit heb ik online gewijzigd, maar nooit gezien/opgemerkt dat ik de pakketkorting zou verliezen. 

Kunt u voor ons wat betekenen hier in om ons te helpen deze korting te herstellen?

Uitgelicht
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2763Reacties
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

Goedemorgen @Keohrevah, ik snap dat je er enorm van baalt dat je korting is komen te vervallen. De pakketwijziging is in maart doorgevoerd, waardoor de korting is komen te vervallen voor de maand April. Ik zie dat er in de tussentijd geen contact met ons is opgenomen over het vervallen van de korting. Het is om die reden helaas niet mogelijk om de korting opnieuw op te voeren.  Omdat ik enorm goed begrijp dat je hier van baalt, kan ik je wel een vervangende korting aanbieden waardoor je de komende drie maanden €10,- korting op je abonnementsprijs krijgt. Is dit een idee?  De welkomstkorting kan ik helaas niet opnieuw activeren, gezien de vier maanden die er tussen zitten. 

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 8075Posts
  • 446Oplossingen
  • 4253Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

Ach, het bekende probleem met kortingen. Logisch 🤔 dat een commercieel bedrijf als Ziggo, dat beslist niet wil aangeven in allerlei menu's 😲, maar wel direct wil verwijderen als men iets wijzigt 😠.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. voor u aanpassen.

Ps. Hierover is al zo vaak geklaagd, maar blijkbaar verdient Ziggo hier zoveel mee, dat aanpassen ( en de klant die service geven ) bij geen enkele Ziggo manager opkomt.

RoWi.

Level 20
  • 17417Posts
  • 739Oplossingen
  • 5787Likes

Die module was mogelijk onnodig u had met internet only toegang tot de ongecodeerde tv zenders. Verder is het gebruikelijk dat bij een product wijziging lopende kortingen vervallen. 

Het is inderdaad mogelijk niet opgevallen, ik weet dat dit nog voor een definitieve bestelling zichtbaar is.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

Goedemorgen @Keohrevah, ik snap dat je er enorm van baalt dat je korting is komen te vervallen. De pakketwijziging is in maart doorgevoerd, waardoor de korting is komen te vervallen voor de maand April. Ik zie dat er in de tussentijd geen contact met ons is opgenomen over het vervallen van de korting. Het is om die reden helaas niet mogelijk om de korting opnieuw op te voeren.  Omdat ik enorm goed begrijp dat je hier van baalt, kan ik je wel een vervangende korting aanbieden waardoor je de komende drie maanden €10,- korting op je abonnementsprijs krijgt. Is dit een idee?  De welkomstkorting kan ik helaas niet opnieuw activeren, gezien de vier maanden die er tussen zitten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic