Gaat denk ik echt top met de VodafoneZiggo systemen vrees ik.
Krijg gisteren een mail, in de spam natuurlijk gelukkig valt die op dat mijn extras van Ziggo en Vodafone vervallen, dus geen korting meer op mobiel, geen extra data en geen extra TV pakket meer bij Ziggo.
Waarom, dat staat er natuurlijk niet bij, alleen aannames, er is een abonnement opgezegd, er is een Abbo verhuist, maar niks van dit alles is er aan de hand, er is van mijn kant maar 1 ding veranderd in december, ik heb de facturen voldaan.
Dus wat gaan we er aan doen Ziggo, ik heb Sky-showtime bij jullie en 7.50 korting bij Vodafone, ik was al aan het kijken wat rendabeler was, overstappen met mobiel op Odido of Vodafone verlegen, jullie kant had net een streepje meer ivm de verhoging van de startbundel naar 20Gb ipv de ouderwetse 10Gb die dit jaar nog
De mail',
Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden. |
Deze gratis extra's vervallen direct |
• | Dubbele data. Deze vervallen voor alle Vodafone abonnemen(en) op je adres. | |
• | Als je die had, de korting per maand. De korting vervalt voor alle Vodafone abonnement(en) op je adres. | |
• | Veilig online met Safe Online XL |
Je blijft veilig internetten | |
Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op appara(a)t(en) met Ziggo Safe Online. Ook al gebruik je die nu niet, je houdt het om veilig te internetten. |
Je gratis extra's weer terugkrijgen? | |
Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt. |
Heb je nog vragen? | |
Online vind je veel informatie. Kom je er daar niet uit of wil je iets anders weten? Kies zelf hoe je contact met ons opneemt. We helpen graag |
Fijne dag, | |
Robin Kroes Directeur Consumentenmarkt |
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
is dit wel een mail van Ziggo ?
Ik vind het o.a. vreemd dat alle links in die mail wijzen naar "mail.Ziggo.com..." !
Wel eens een mail van Ziggo ontvangen?
Klopt gewoon.
Als dit geen mail van Ziggo zou zijn zou er in mijn Ziggo geen opzeggingen staan voor het verwijderen van Sky-Showtime en Safe Online, dat had ik eerst even nagekeken.
Overigens kan ik sky nog wel bekijken, niet dat ik dat veel deed, staat voor mij weinig bijzonders op.
Hallo @PJD_ , je verbazing is volledig terecht wanneer je zelf geen wijzigingen hebt aangebracht op je abonnement en toch dit bericht hebt ontvangen. Goed dat je hierover een topic hebt aangemaakt.
Ik heb je gegevens inmiddels gevonden aan de hand van je profiel. Het was even zoeken naar je Vodafone abonnement omdat deze niet goed is gekoppeld in de achterliggende systemen met je Ziggo abonnement. Daarom is deze koppeling ook na een algemene controle ontkoppeld. Sorry hiervoor! Hier kon jij niets aan doen.
Ik heb gelijk intern het verzoek uitgestuurd om deze koppeling te herstellen en de beide accounts in de achterliggende systemen goed te koppelen. Zodra deze koppeling weer tot stand is gebracht, krijg je hier gelijk een bevestiging van.
Dank je Meindert voor het nakijken, vind het wel vreemd, kreeg een paar weken gelden nog een mail over het safe online, iets wat ik weiger te gebruiken en de 28ste is de koppeling ineens niet goed meer.
Terwijl ik niets heb gewijzigd alleen het gratis film1 pakket ooit uitgezet wat ik een hele tijd geleden geactiveerd had.
Ikkan nu niks wijzigen tenzij ik over ga op een nieuwe abonnements vorm waar ik precies hetzelfde afneem voor meer geld, dat nooit ik wil best meer betalen als ik ook meer krijg wat ik nodig zou hebben.
We wachten af, als ik teveel betaal bij Vodafone gaan we dat wel terug halen, zal best goed komen.
In ieder geval een mooi oud jaar en het beste voor 2025.
PS, effe over de accounts, ik heb ze in een mijn vodafone en Ziggo account gekoppelt aan een ander inlog account dan waar ik hier mee inlog, dit is het Ziggo account van het abonnement van mijn Moeder die ik beheer, bij Vodafone heb ik een community account die gekoppelt is aan mijn Pre-paid nummer, soms lastig voor mij om te onthouden, dus daar moet niks aan gesleuteld worden.
E-mail met 75 is Moeders, 33 is prepaid, zonder is Ziggo/Vodafone.
Week verder, mooi begin van het jaar gehad, ben lekker van de rust in Zuid Frankrijk aan het genieten.😁😁
Is er al vooruitgang in de lopende zaak, heb me namelijk voorgenomen geen storingen meer mee te maken dit jaar, dit is een oude van vorig jaar dus die telt niet.😯😯Maar moet wel opgelost.
Hé hoi @PJD_ - toevallig want ik was net de status aan het checken. De aangemaakte werkbon is ondertussen opgepakt en ik ga er dan ook vanuit dat morgen de gratis extra's weer beschikbaar zijn waar je recht op hebt. We gaan dit morgen even dubbel checken voor je en komen dan weer in de lucht 🙂
Geniet van je tijd in Zuid Frankrijk!
Dat is echt toeval, het bestaat dus.👍👍
Ik ga het zien, zal wel een mail komen vermoed is zo.
En genieten doe ik zeker, temperatuur is prima, zonnetje schijnt, wat wil ik nog meer buiten hier voor altijd blijven.😉
@PJD_ schreef:... Zuid Frankrijk ...😁😁
...
🤗😊👍veel plezier en geniet ze !
Helaas moet ik nog een paar maand wachten 😞, voordat we weer naar onze Franse vrienden kunnen 🇫🇷 !
Dat moest ik eigelijk ook, alleen dag voor kerst ontslag genomen en ik had nog zeveel vrije dagen staan dat ik de hele maand Januari vrij kon nemen, dus Camper aangeslingerd en gaan, jammer dat ik 16/1 naar het ziekenhuis moet, kan dus niet lang genoeg blijven.😁😁
@Welmoed, even een kort vraagje, geen haast dus doe rustig aan.😉
Ik krijg net de nieuwe factuur van Vodafone voor mijn mobiel, vanaf 28/12 geen voordeel meer dus met terugwerkende kracht 97 cent erbij en voor januari ook geen korting, dus mis ik de 7.50 combi korting.
Doen julie er iets mee, of moet ik dit melden op de vodafone community, ik heb daar ook een account als het nodig is.
Goedemorgen @PJD_, wat een heerlijkheid dat je geen haast hebt, en dat alles alle tijd heeft! 😉
Uiteraard moet je probleem wel opgelost worden. Er was eerder een case aangemaakt en deze is gesloten met de melding dat de extra's spoedig weer geactiveerd zullen worden. Helaas is dit nog niet het geval. Ik heb opnieuw de case doorgezet naar de juiste afdeling om het alsnog op te lossen.
Als de korting weer op je factuur staat dan compenseren we uiteraard de korting die je gemist hebt. Mijn excuses voor het ongemak.
@MarcoDank je, dan hou ik het hier, zal best eens goed komen voordat ik op een houtje moet bijten, mijn maandelijkse kosten zijn zo laag dat ik het wel kan hebben.😉😉
@Marco, weekje verder, nog niks gezien, alleen de nieuwe Ziggo factuur, volgende week nieuwe kansen.
Even een kleine update @PJD_. Het probleem wat jij ervaart met de Gratis Extra's blijkt iets groter te zijn en meerdere klanten ervaren dit. Het wordt veroorzaakt door een mismatch in de systemen tussen Ziggo & Vodafone, waardoor de gratis Extra's niet (meer) zijn aangesloten. Het goede nieuws is dat de oorzaak is gevonden en er voor de betreffende klanten een fix gedaan wordt. We geven je uiteraard een seintje als de fix is geïmplementeerd.
Hoi @Cecilia geen probleem hoor, ik maak alleen een wekelijkse melding zodat het topic niet gesloten word, is in het verleden al eens gebeurt als er te lang geen activiteit is, ik zie het eel gebeuren, Sky Showtime is nog toegankelijk, hoop dat het op tijd is opgelost en ik niet een nieuw account daar moet maken, ook al kijk ik er zelden naar, zijn een paar series die ik kijk.
Maar blijft vreemd, Ziggo en Vodafone zijn gewoon gekoppeld aan 1 account, adres niks veranderd, en gezien alle IT gerelateerde problemen in de groep vraag ik me af, kunnen ze er beter niet vanaf blijven, lijkt soms dat iemand weer een nulletje of eentje veranderd en de hele boel weer van slag is, lijkt de belastingdienst wel.🤪🤪🤪
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.