Liane59

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Verrassing voor trouwe klanten

Ik snap een ding niet waarom krijgt de ene abonnee voor een jaar twee gratis cadeaus,zoals film1 en movies en series xl,en een ander trouwe klant niets.

Ik ben al jaren klant en heb nooit iets gekregen.

 

44 Reacties 44
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Acties worden nooit in 1 keer tegelijk uitgerold.

 

Als je een actie in 1 keer uit zou rollen voor 4 miljoen klanten en er gaat 1 op de 20 bellen voor meer informatie, dan bellen er 200.000 mensen op 1 dag en dat gaat nooit lukken om te verwerken.

 

Waarom de ene geen aanbieding en de andere 2 aanbiedingen begrijp ik ook in het geheel niet.

Liane59
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik denk dat ik wel weet hoe het zit met die gratis aanbiedingen aan trouwe klanten,die hebben denk ik allemaal glasvezel in huis van KPN. 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@Liane59  schreef:

Ik denk dat ik wel weet hoe het zit met die gratis aanbiedingen aan trouwe klanten,die hebben denk ik allemaal glasvezel in huis van KPN. 


Deleted. Thx @DON PAPA Overheen gelezen.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@MaxH De vraag gaat niet over nieuwe klanten maar om "trouwe" bestaande klanten die nu gratis een jaar film1 + movies en series xl krijgen, en andere bestaande klanten niks krijgen...

PieterBoes

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 43Likes

Geldt ook hier, al zeker vijf jaar zijn alle snelheidsverhogingen mijn deur voorbij gegaan. Pas wanneer je een telefoontje pleegt met de mededeling dat je wil overstappen naar een andere provider kan er ineens van alles.......

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@PieterBoes  schreef:

Geldt ook hier, al zeker vijf jaar zijn alle snelheidsverhogingen mijn deur voorbij gegaan. Pas wanneer je een telefoontje pleegt met de mededeling dat je wil overstappen naar een andere provider kan er ineens van alles.......


Tja, we leven in een zogeheten Piepmaatschappij. Wanneer je zelf niet aan de bel trekt....😇. De laatste jaren niet meer, maar in het verleden ben ik toch vaak door een ander abonnement te nemen met dezelfde of lagere prijs op een hogere internetsnelheid terecht gekomen. Het kán dus wel. Je moet het alleen zelf in de gaten houden.

avanhien

Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Mijn contract loopt ook binnenkort af, heb gevraagd of er korting mogelijk was bij verlenging.

Helaas niet zegt de klantenservice, maar als ik overstap dan is er geen weg meer terug naar Ziggo.

Dan hebben ze gewoon pech.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

"Helaas niet zegt de klantenservice, maar als ik overstap dan is er geen weg meer terug naar Ziggo."

 

Roep dat niet te hard, er komen ook mensen met regelmaat terug naar Ziggo, omdat het gras niet groen was bij onze groene vrienden, maar geel/bruin bleek te zijn.

 

Maar zo gaan er altijd mensen over en weer, er zit bij beide providers een geluksfactor, heeft je verbinding een prima verbinding of zit je aan de pech kant en dan is het maar net hoe effectief een provider het probleem oplost.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Bert Schreef: en dan is het maar net hoe effectief een provider het probleem oplost.

 

Nou als je dat laat meewegen in je beslissing, dan heeft Ziggo geen grasmat maar een zandbak voor de deur...

 

Ik noem bijvoorbeeld even EPG fouten, (!) opnames, geluid bij Nextbox 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@DON PAPA Zoals je zegt, meewegen, dan is het niet zo zwart wit.

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Nou hier in ieder geval niet @Liane59.

En hier hebben we al ruim 6 jaar glasvezel in huis en gaan hem over een paar weken voor het eerst pas gebruiken.

 

We gaan gewoon de voor- en nadelen aanvinken en dan zien we het wel. Wie weet....

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Bert voor mij was het reden genoeg om de zandbak van Ziggo te verlaten 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@DON PAPA In ieder geval succes gewenst.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Bert Dat gaat zeker goedkomen, ik heb namelijk ook al jaren een zakelijk abonnement bij KPN lopen. Ik weet daardoor al precies wat ik kan verwachten bij de buren, en dat ziet er qua EPG en opnames echt een stuk beter uit dan bij Ziggo. Maar laten we maar weer ontopic gaan, het gaat hier tenslotte om aanbiedingen waarmee Ziggo klanten probeert te lijmen om te blijven 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@DON PAPA Zoals KPN alle moeite doet om klanten weg te halen.😉

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Bert of steeds meer mensen krijgen eindelijk de optie voor een betere keus qua internet-snelheid (groen grasmatje) bij de buren 😉

 

Screenshot_20220219-231858_Edge.jpg

Screenshot_20220219-233312_Edge.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@DON PAPA dat de concurrentie groter wordt is altijd prima, dat maak iedereen scherper.

Maar of de concurrentie ook beter is zal de tijd leren als ik zo de fora van andere providers bekijk, daar zijn de "positieve" reacties vergelijkbaar met hier.😉

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Nou @Bert zoals ik al zei, ik heb ook al jaren een zakelijk abonnement bij KPN en vergelijk daar dagelijks zowel de EPG als mijn opnames die ik bij beide providers doe omdat ik niks wil missen, maar geloof mij, daarbij kan Ziggo echt niet tippen aan KPN. Bij Ziggo heb ik nu al zes fouten opnames (!) gehad deze maand en bij KPN nog geen één. En om over de fouten in de EPG maar te zwijgen, want daar is het nog veel erger mee gesteld...

 

Maar zoals ik al eerder zei laten we maar weer ontopic gaan 😉

WED

Level 8
  • 193Posts
  • 5Oplossingen
  • 41Likes

Helemaal mee eens, ik ben al klant sinds 2001, toen het nog Essent was, en de internettak @Home heette.

Zorg maar gewoon dat de Nextbox fatsoenlijk werkt, ik heb nog steeds een probleem met deze box samen met mijn soundbar ivm een niet goed werkende ARC

Uitgelicht topic