Ik kan niet zeggen dat ik klachten heb, maar is dit niet een zeer verouderde hoofdaansluiting nog van UPC?
Misschien eens een keer vervangen?, beeld is goed dus ik heb geen haast
.
Opgelost! Ga naar oplossing.
'Heb gebeld en ze komen hem morgenochtend vervangen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die oude Vocom/Technetix VQ601R's zijn inderdaad een bron van legio storingen als je hier zo nu en dan het forum bezoekt. Mocht je ooit een nieuw pakket (of problemen) krijgen, dan staat die wel op de lijst om vervangen te worden 😉
Dit weekend weer abonnee terug, maar dan wordt het misschien wel tijd om te vervangen @Ziggo ?
dubbel geplaatst sorry
'Heb gebeld en ze komen hem morgenochtend vervangen.
@Simba24, Is alles soepel verlopen gisteren? 🙂
Ja hoor @Mariska
Ik werd prima geholpen door een vriendelijke vakman, die gek was op mijn truffle-koffie en heeft prima werk geleverd.
Update:
Heeft wel zijn afstandsbediening laten liggen, dezelfde als ik ook heb, dus 'had het zo gauw niet in de gaten.
Dat klinkt ook heerlijk! Hij vond het vast jammer dat hij niet langer hoefde te blijven voor nog een bakje 😛
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.