Huig Kuijt
Stamgast
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Verlagen internet snelheid

Goedendag,

Ik heb nu een "oud" Ziggo pakket. Ik wil graag mijn internet snelheid verlagen, daarom moet ik een nieuw pakket samenstellen. Ik kies dan voor: zelf samenstellen > kies de lagere snelheid > tv pakket blijft dezelfde > dan kan ik niet (meer) kiezen voor "vast bellen", alleen de optie "geen bellen" is dan mogelijk?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 40Oplossingen
  • 52Likes

Heel vreemd! 

@Jan F. de optie zou standaard zichtbaar moeten zijn. Via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/pakketten moet je dan onderstaande te zien krijgen. 

@Huig Kuijt ik ga de bestelling in ieder geval voor je in orde maken! Binnen 24 uur ontvang je hiervan de bevestiging per mail. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6128Posts
  • 247Oplossingen
  • 2543Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? Dit is alleen zichtbaar voor moderators. Zij kunnen dan je abonnementgegevens raadplegen en je helpen met het samenstellen van je pakket.

Zij komen op werkdagen langs de topics.

Huig Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Profiel ge-updated.

Bedankt voor de reactie.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 40Oplossingen
  • 52Likes

Hey hallo @Huig Kuijt ! Wat gek dat dit niet lukt, je deed dit via https://www.ziggo.nl/pakketten? Ik zie de optie daar wel terug. Uiteraard kunnen wij het ook voor je regelen! Ik begrijp dat het internet dan één stap omlaag moet en de televisie en de vaste lijn blijven zoals het is. Klopt dat? 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16599Posts
  • 1307Oplossingen
  • 2873Likes

@Huig Kuijt  schreef:

dan kan ik niet (meer) kiezen voor "vast bellen", alleen de optie "geen bellen" is dan mogelijk?

Is het niet zo dat vast bellen er standaard in zit en dat je daarom alleen kunt aangegeven dat je het niet wilt?

Huig Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ja dat klopt.

Huig Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Dat zou je wel zeggen maar de knop "verder" is dan uitgegrijst.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 40Oplossingen
  • 52Likes

Heel vreemd! 

@Jan F. de optie zou standaard zichtbaar moeten zijn. Via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/pakketten moet je dan onderstaande te zien krijgen. 

@Huig Kuijt ik ga de bestelling in ieder geval voor je in orde maken! Binnen 24 uur ontvang je hiervan de bevestiging per mail. 

Bekijk in context

Huig Kuijt
topicstarter
Stamgast
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Bedankt, wijziging is reeds uitgevoerd (dat is snel). Probleem kwam waarschijnlijk door "oud pakket".

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo