HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen.
Wellicht dat een Ziggo medewerker mij hier mee kan helpen.
In mijn Ziggo staat dat ik Hollands Nieuwe heb, maar sinds de aanmelding heb ik al Vodafone (ik heb het idee dat het sinds de overschakeling naar de nieuwe Ziggo klanten omgeving mis is gegaan)
Vodafone geeft ook netjes weer dat ik Ziggo heb ( ik heb ook dubbele data etc) , maar Ziggo zegt Hollands Nieuwe, voordelen bij Ziggo verschillen volgens mij ook een beetje als je Vodafone hebt of Hollands Nieuwe bv safe online en safe online XL
7 Augustus een chat gehad met een medewerker alles uitgelegd en deze zou het door doen naar de juiste afdeling, maar ik zie nog geen aanpassing op de site.
Groetjes
Martijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk, dat ziet er allemaal goed uit. Zoals je hier kunt zien komt dit overeen met wat je hebt.
Het lijkt hier echt om een weergavefout te gaan omdat het handmatig door een collega opgevoerd is. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen 😉
Mocht je toch tegen beperkingen of dingen aanlopen, dan horen wij het natuurlijk graag.
bij mij geeft ie ook aan dat ik hollandsnieuwe hebt en ik heb binnenkort een abbo bij vodafone maar die is nog niet ingegaan 😛
Dag @BBQGuru
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Omdat alleen een moderator je klantgegevens kan inzien, kan hij of zij bekijken wat er aan de hand is. Maar ik denk dat je even moet afwachten tot na het weekend.
Hoi wim,
Bedankt voor je reactie, ja hier ook een tevreden klant hoor, alles draait en werkt gewoon super. We wachten gewoon netjes af, dit is ook geen prio melding.
Groetjes Martijn
Hallo @BBQGuru
Wat gek dat dit in Mijn Ziggo niet helemaal lijkt te kloppen.
Ik ben in de gegevens gedoken en zie dat alle opties wel aan horen te staan. Dit is handmatig door een collega aangezet.
Wat zie je wanneer je onder "Producten" bij "Internet" kijkt? Als het goed is moet daar wel Safe Online XL staan.
Hoi Jiri,
Bedankt voor het nakijken
Hieronder een screenshot wat er bij internet staat.
Groetjes
Martijn
Kijk, dat ziet er allemaal goed uit. Zoals je hier kunt zien komt dit overeen met wat je hebt.
Het lijkt hier echt om een weergavefout te gaan omdat het handmatig door een collega opgevoerd is. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen 😉
Mocht je toch tegen beperkingen of dingen aanlopen, dan horen wij het natuurlijk graag.
Aaah top
Bedankt voor het nakijken
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.