1
Vraag
2
Reacties
BBQGuru

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Verkeerde telefonie provider in mijn ziggo

Goedemorgen.

 

Wellicht dat een Ziggo medewerker mij hier mee kan helpen.

 

In mijn Ziggo staat dat ik Hollands Nieuwe heb, maar sinds de aanmelding heb ik al Vodafone (ik heb het idee dat het sinds de overschakeling naar de nieuwe Ziggo klanten omgeving mis is gegaan)

 

Vodafone geeft ook netjes weer dat ik Ziggo heb ( ik heb ook dubbele data etc) , maar Ziggo zegt Hollands Nieuwe, voordelen bij Ziggo verschillen volgens mij ook een beetje als je Vodafone hebt of Hollands Nieuwe bv safe online en safe online XL

 

7 Augustus een chat gehad met een medewerker alles uitgelegd en deze zou het door doen naar de juiste afdeling, maar ik zie nog geen aanpassing op de site.

 

ziggo2.jpg

ziggo.jpg

Groetjes

Martijn

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Kijk, dat ziet er allemaal goed uit. Zoals je hier kunt zien komt dit overeen met wat je hebt. 
Het lijkt hier echt om een weergavefout te gaan omdat het handmatig door een collega opgevoerd is. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen 😉

Mocht je toch tegen beperkingen of dingen aanlopen, dan horen wij het natuurlijk graag.

Bekijk in context

7 Reacties 7
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

bij mij geeft ie ook aan dat ik hollandsnieuwe hebt en ik heb binnenkort een abbo bij vodafone maar die is nog niet ingegaan 😛

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @BBQGuru 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Omdat alleen een moderator je klantgegevens kan inzien, kan hij of zij bekijken wat er aan de hand is. Maar ik denk dat je even moet afwachten tot na het weekend.

BBQGuru
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi wim,

 

Bedankt voor je reactie, ja hier ook een tevreden klant hoor, alles draait en werkt gewoon super. We wachten gewoon netjes af, dit is ook geen prio melding.

 

Groetjes Martijn

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @BBQGuru

Wat gek dat dit in Mijn Ziggo niet helemaal lijkt te kloppen. 

Ik ben in de gegevens gedoken en zie dat alle opties wel aan horen te staan. Dit is handmatig door een collega aangezet.
Wat zie je wanneer je onder "Producten" bij "Internet" kijkt? Als het goed is moet daar wel Safe Online XL staan. 

BBQGuru
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Jiri,

 

Bedankt voor het nakijken

 

Hieronder een screenshot wat er bij internet staat.

Screenshot_20220915-164819_Firefox.jpg

Groetjes

Martijn

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Kijk, dat ziet er allemaal goed uit. Zoals je hier kunt zien komt dit overeen met wat je hebt. 
Het lijkt hier echt om een weergavefout te gaan omdat het handmatig door een collega opgevoerd is. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen 😉

Mocht je toch tegen beperkingen of dingen aanlopen, dan horen wij het natuurlijk graag.

BBQGuru
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Aaah top

 

Bedankt voor het nakijken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic