Graag zou ik weten of andere dezelfde problemen ondervonden hebben als ik bij een verhuizing van Eindhoven naar Boxtel. Dit blijkt een 'crossover' verhuizing te zijn.
Ik heb mijn verhuizing 19 december via een medewerker van Ziggo laten uitvoeren, de verhuisdatum was 27 december 2022. Nu 18 januari 2023 is deze verhuizing nog niet uitgevoerd/afgerond. Na heel veel bellen vanuit mijn kant (mijn vodafone beltegoed van 150 minuten is inmiddels op) is afgelopen zaterdag een monteur langs geweest. De tv doet het inmiddels, echter internet niet. De monteur heeft het modem geinstalleerd, alleen deze wordt niet door het systeem geactiveerd. Hij heeft de melding bij 'een afdeling' neergelegd, en die zouden het op moeten lossen. Als ze dat gedaan hebben moeten de 'groene lampjes' op mijn modem uit zijn. De monteur gaf aan dat er ergens een fout gemaakt is tijdens het verhuisproces van mijn abonnement, waardoor het modem nu de activatie niet kan uitvoeren.
Ik sta dus nu in de afwachtstand en kijk elke dag maar of de lampjes niet meer groen zijn. Wat mij vooral stoort is het volledig afwezig blijven van communicatie vanuit Ziggo zelf. Medewerkers die je belt zijn vriendelijk, maar kunnen niets oplossen en weten blijkbaar niet hoe om te gaan met dit soort problemen.