Radeloos zijn wij ……..!!!!!!!
Meerdere malen gebeld met klantenservice dat wij niet verhuisd zijn, en vanavond weer een uur aan de lijn gehangen, 4 x doorverbonden en uiteindelijk verbinding verbroken. Geen WiFi, internet en dat terwijl Ziggo een fout maakt, want wij hebben helemaal geen verhuizing doorgegeven, is echt schandalig hoe fout dit gaat, ben al een week bezig, en elke keer weer zonder resultaat. Wie kan ons aub helpen ?????
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy,
Niet rot naar jou bedoelt hoor maar ik zit niet op verzachtende woorden te wachten, wij willen gewoon dat Ziggo zijn fout hersteld , het is toch te gek voor woorden dat ik gewoon een verhuizing in mijn mik geschoven krijg door Ziggo, dat is toch ongelooflijk of niet soms, kan hier gewoon niet bij dat zoiets kan gebeuren, daar heb ik echt geen begrip voor. Hoe moeilijk is het om een fout te herstellen, blijkbaar erg moeilijk, wij moeten maar afwachten totdat Ziggo een keer tijd heeft om het te regelen.
Ik begrijp je ook wel, maar mijn reactie ging uit naar dat nieuwe klanten nu waarschijnlijk deze zelfde probleem zouden hebben als jij nu. Niet dat ik het goed praat, zo bedoel ik het ook niet. Ben het helemaal met je eens, dat in deze tijd van techniek je dagen moet wachten tot er iets gebeurd. Helemaal mee eens, dat kan ook niet!
Daarnaast begrijp ik ook dat je mij persoonlijk er niet op aanspreekt en dat je het niet rot naar mij bedoelt. Ik heb alle begrip op je boosheid, absoluut. Kan nog eens @Cecilia Ziggo en @Paul Ziggo benoemen en hopen dat die nog iets zinnigs kunnen melden.
Nogmaals, als ik je kon helpen, en het kon oplossen, dat deed ik het graag. Wat Cecilia en Paul natuurlijk ook graag zouden willen doen, maar het ligt aan Ziggo.
Goedemiddag @Piecomol,
We snappen dat dit een hele vervelende situatie is en dat je ook niets hebt aan verzachtende woorden. Maar je mag op mijn woorden vertrouwen dat we dit echt voor je oplossen.
Het team wat dit verder oplost heeft zo te zien ook al een belpoging (28-12 omstreeks 10u42) gedaan maar kreeg geen gehoor. Ze zullen je dus nogmaals bellen om je op de hoogte te brengen van de situatie.
Ik had inderdaad een gemiste oproep, een onbekend nummer, blijkt nu dus dat het Ziggo was, maar ik lig niet op mijn telefoon te waken, maar je moet maar net geluk hebben om tijdig op te kunnen nemen als jullie bellen , want geen voicemail achtergelaten, dus je kunt niet terugbellen……...moedeloos van te worden op deze manier.
Weer een dag verder Ziggo...mooie beloftes, nog steeds geen internet….moeilijk hè een klant helpen !!!!!
Piecomol wrote:Weer een dag verder Ziggo...mooie beloftes, nog steeds geen internet….moeilijk hè een klant helpen !!!!!
Normaal gesproken niet, is de ervaring op dit forum, maar wel als je abonnement is vastgelopen in een geautomatiseerd systeem waarin het abonnement eerst met de hand stap voor stap teruggezet moet worden en er nog veel meer gevallen zijn met dit probleem, zodat er een wachtrij is ontstaan.
Be rt , dus als ik jou goed begrijp moet ik mij niet zo druk maken , want er zijn nog veel meer gevallen met dit probleem, m.a.w. 1,5 week geen internet en WiFi , ach je bent niet de enige…..dus sluit maar aan achter in de rij…...tja zo lust ik er nog wel een paar.
Helaas zal het hele gedoe rond covid ook mee spelen, je ziet momenteel dat bij nagenoeg elke provider zaken veel langer duren dan normaal.
Het heeft inderdaad weinig nut als wij medeklanten dingen proberen uit te leggen.
Ps die flyer mag je momenteel met een korrel zout nemen. Die drie dagen lijkt op dit moment te rooskleurig. Mogelijk dat het hier en daar wel lukt.
Be rt wrote:Piecomol wrote:Weer een dag verder Ziggo...mooie beloftes, nog steeds geen internet….moeilijk hè een klant helpen !!!!!
Normaal gesproken niet, is de ervaring op dit forum, maar wel als je abonnement is vastgelopen in een geautomatiseerd systeem waarin het abonnement eerst met de hand stap voor stap teruggezet moet worden en er nog veel meer gevallen zijn met dit probleem, zodat er een wachtrij is ontstaan.
Piecomol wrote:Be rt , dus als ik jou goed begrijp moet ik mij niet zo druk maken , want er zijn nog veel meer gevallen met dit probleem, m.a.w. 1,5 week geen internet en WiFi , ach je bent niet de enige…..dus sluit maar aan achter in de rij…...tja zo lust ik er nog wel een paar.
@Piecomol Je begrijpt me helemaal niet goed.
Ik heb het nergens over niet druk maken en ook niet over de andere zaken die je schrijft.
Ik informeer je uitsluitend over het feit waar het fout gaat en de werkwijze waarop het opgelost moet worden en dat er nog veel meer zijn, dus dat het mogelijk nog wel even kan gaan duren, dat hoop ik niet trouwens voor je.
Het is te gek voor woorden dat deze situatie er is.
Inmiddels 2 weken en 3 dagen zonder internet en WiFi , en nog steeds ondanks alle toezeggingen heeft Ziggo nog helemaal niks voor ons gedaan…. !!!!!!!!!
@Piecomol Ontzettend vervelend dat je nog steeds zonder diensten zit. Ik begrijp dat dit onderhand ook allemaal erg lang duurt. Hoewel je het gevoel krijgt dat er niets gedaan wordt kan ik je verzekeren dat hier op dit moment wel degelijk collega's mee bezig zijn. Vandaag ben ik hier dan ook opnieuw achteraan gegaan met de vraag op welke termijn dit opgelost wordt.
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het uiteraard aan je weten.
Jaja Paul, dat zei je 2 weken geleden ook al...ben er klaar mee, ik heb geen enkele vertrouwen meer in Ziggo.
@Piecomol Dat begrijp ik. Het lastig is dat het misgaat met het doorlopen van de activatie van je pakket. Hier zijn al collega's mee bezig om het te verhelpen.
Ik kan het helaas niet verder bespoedigen, en het is nu echt afwachten totdat het probleem met het activatieproces is opgelost.
Inmiddels 3 weken verder, nog steeds geen internet en WiFi, ben er klaar mee, ik ga alles opzeggen, en nu hoop ik wel dat dit zonder gezeur kan. Wat een slechte service zeg, dit is geen goede reclame Ziggo !!
Opzeggen lukt dus ook niet, na 40 minuten aan de telefoon te hebben gezeten, wordt doodleuk gezegd dat dit nu niet kan omdat de adresgegevens terug gezet moeten worden, zou doorverbonden worden naar een medewerker ivm belafspraak, en ja hoor verbinding verbroken. WAT MOET IK IN GODSNAAM DOEN OM ER OP EEN NORMALE MANIER VANAF TE KOMEN……!!!!!!!!!!!
Dit is toch niet normaal, ik laat het er niet bij zitten.
IK BEN NIET VERHUISD….WAAROM KAN DIT NIET GEWOON ZOALS HET HOORT TERUGGEZET WORDEN
WAT EEN MALAFIDE BENDE IS DIT ZEG
Inmiddels contact opgenomen met de Consumentenbond, nogmaals ik laat het er niet bij zitten, desnoods stap ik naar de rechter
@Piecomol Ik vind het ontzettend vervelend dat het nog niet is opgelost, Ik begrijp dan ook heel goed waar je op dit moment staat en dat je er weinig vertrouwen in hebt. Je mag van mij aannemen dat wij er bovenop zitten en ons best doen om dit voor jou op te lossen.
Ik heb hierover opnieuw contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. Mijn collega's van de afdeling die dit probleem oplossen nemen binnen 2 dagen telefonisch contact met je op en houden vervolgens ook het contact met je tot alles is opgelost en is gecompenseerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.