Frankvv

Raadgever
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Verhuizing maar geen aop.

Wij hebben een huis gekocht en gaan medio mei verhuizen. Ik heb vandaag de meterkast kunnen inspecteren en wat blijkt: er is geen aop. Er steekt alleen een groene kabel uit een buis. 

is het tegen die tijd mogelijk om een monteur in te schakelen? We kunnen vanwege het thuiswerken niet weken zonder internet helaas. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 11392Posts
  • 2172Oplossingen
  • 3896Likes

Bestel een monteur, die is de enige die een aop mag plaatsen.

 

Kies de juiste monteur (ziggo.nl)

 

Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steefb
Expert
Expert
  • 11392Posts
  • 2172Oplossingen
  • 3896Likes

Bestel een monteur, die is de enige die een aop mag plaatsen.

 

Kies de juiste monteur (ziggo.nl)

 

Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates