Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij hebben een huis gekocht en gaan medio mei verhuizen. Ik heb vandaag de meterkast kunnen inspecteren en wat blijkt: er is geen aop. Er steekt alleen een groene kabel uit een buis.
is het tegen die tijd mogelijk om een monteur in te schakelen? We kunnen vanwege het thuiswerken niet weken zonder internet helaas.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bestel een monteur, die is de enige die een aop mag plaatsen.
Kies de juiste monteur (ziggo.nl)
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
Bestel een monteur, die is de enige die een aop mag plaatsen.
Kies de juiste monteur (ziggo.nl)
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...