Verhuizing doorgeven online - 500 internal server error

Verhuizing doorgeven online - 500 internal server error

Ik probeer een verhuizing door te geven, maar krijg steeds een foutmelding:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@dummy.example.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik hoop dat dit niet weer ertoe leidt dat ik 3 weken zonder internet zit vanwege “modem activatieproblemen”  zoals ik had in okt/nov 2020, duurde toen best lang, maar toen iemand (een hulpvaardige support engineer van Ziggo) zich ermee ging bemoeien was het opeens best snel opgelost.

Verhuizing per 30 januari, mijn nieuwe adres/postcode staat in mijn profiel op deze community.

Alvast bedankt

Michael

MvRo
Meedenker
  • 17Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5 Reacties 5

Oei, dat is wel heel erg vervelend.
Daar zal iemand van Ziggo naar moeten kijken en ik zal dit even doorgeven aan iemand, dan kunnen ze direct actie ondernemen. Heb even geduld, het gaat zeker goed komen 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10642Reacties
  • 520Oplossingen
  • 2419Likes

Hi @MvRo,

Goed dat je even contact opneemt! Ik wilde de verhuizing voor je doorvoeren, maar ook hier liep ik bij de eerste stap even vast. Het lijkt erop dat je modem na alle activatie-ellende geen geldige wifispots-configuratie heeft gekregen. En dit lijkt de oorzaak van het niet kunnen doorvoeren van een wijziging, want dit is (hoe gek het ook klinkt) wel nodig. 

Deze heb ik dus zojuist eerst doorgevoerd. Zodra dat is verwerkt, zet ik de verhuizing erin.

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4230Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @MvRo,

Ik heb zojuist je verhuizing erin gezet per 30 januari. Je ontvangt straks een e-mail ter bevestiging, controleer deze nog even goed 

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4230Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1187Likes

Alex,

Bedankt!

Zojuist een email van Ziggo ontvangen mbt verhuizing.

MvRo
topicstarter
Meedenker
  • 17Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fijn dat het toch nog via deze weg geregeld kan worden.
Veel plezier met je verhuizing @MvRo en veel plezier met Ziggo op je nieuwe adres 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10642Reacties
  • 520Oplossingen
  • 2419Likes

Uitgelicht topic