Hallo,
Begin maart heb ik een verhuizing aangevraag, dit moest telefonisch aangezien we van oud Multikabel naar UPC gebied gaan. Wel hetzelfde netnummer gebied.
Initiele aanvraag was voor 20 maart. Ziggo heeft dit dit 2x verplaatst waardoor wij onze verhuizing moesten uitstellen. Services zouden op 26 maart omgezet worden.
We konden dus de 27e verhuizen. Maar helaas, niks werkte dus Ziggo maar weer gebeld. Op die dag wel Televisie aan de gang kunnen krijgen maar internet en bellen niet. Dag later gebeld, dit zou komen door een administratieve "storing". Modemnummer moest handmatig toegevoegd worden. Klantenservice kon niks doen, ik moest wachten. Maar vandaag (30 maart) werkt Internet en Bellen nog steeds niet.....
Hoe moeilijk kan het zijn om een modemnummer toe te voegen? Heeft Ziggo issues met de systemen of ben ik ergen tussendoor geglipt?
Daarnaast, in Mijn Ziggo staat ook ineens alleen maar Televisie, maar dat zal wel komen omdat alle systemen gekoppeld zijn waarschijnlijk en pas actief wordt als het modemnr wordt toegevoegd...(?)
Als iemand van Ziggo kan antwoorden zou ik dat zeer waarderen.
Met vriendelijke groeten,
Sieds Schregardus