1
Vraag
2
Reacties
deheermark

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verhuizing: Kan geen contract aanvragen omdat er al een contract loopt op dit adres.

Goedemiddag,

 

Ik ga binnenkort verhuizen en wil natuurlijk internet en tv van Ziggo.

 

Nu is mijn bestelling geannuleerd 'omdat er al een contract loopt op dit adres'.

Hierover is een brief gestuurd naar het adres waarop het contract is aangevraagd, waar ik dus nog niet woon. Ik als aanvrager ben hier verder niet van op de hoogte gesteld en kom hier pas achter als ik zelf aan de bel trek omdat ik nog niets gehoord heb. 

 

Ik kan dus pas een contract afsluiten op het moment dat het contract van de huidige bewoners is gestopt. Wanneer het contract van de huidige bewoners afloopt is wel al bekend bij Ziggo. Ik had als ingangsdatum ruim na de verhuisdatum opgegeven, zodat er verder geen problemen zouden zijn met het contract van de huidige bewoners.

 

Heeft iemand hier ervaring mee gehad? Is het echt niet mogelijk een contract af te sluiten op een adres waar Ziggo weet dat het contract af gaat lopen?

 

Naar de Sprinters korting kan ik nu ook fluiten...😝

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goed je even telefonisch gesproken te hebben, @deheermark
Zo kunnen we alles toch het gemakkelijkst kortsluiten. 

Bedankt voor jouw bestelling. Je krijgt de bevestiging zo snel mogelijk binnen 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je momenteel een abonnement bij Ziggo? Zo ja, dan is een verhuizing doorgeven de makkelijkste manier.

Indien neen, dan kan een moderator je misschien verder helpen.

deheermark
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@KBX458 dank voor je reactie. Ik heb op dit moment geen abonnement bij Ziggo. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb je vraag neergelegd bij het moderatie-team. Zij komen op werkdagen langs de topics.

 

Zorg er voor dat je huidige postcode en huisnummer, met daarachter tussen haakjes de nieuwe postcode en huisnummer, in je community-profiel staan.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @deheermark

Gefeliciteerd met jouw nieuwe woning en bedankt dat wij mee mogen verhuizen!

Laten we zeggen dat het proces wat jij schetst nog 'wat ruimte voor verbetering' biedt. Er kan maar 1 klant per adres zijn, en dat is dan ook gelijk de reden dat jouw verhuizing niet doorloopt. Wanneer de oude bewoner van jouw nieuwe huis nu wel een verhuizing of opzegging doorgegeven heeft, moet jouw verhuizing ook helemaal goed doorkomen. Wil je de verhuizing nogmaals doorvoeren? Daarbij kun je nog een cadeautje uitzoeken 😉

Laat maar even weten of het is gelukt 🙂

deheermark
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt @Jiri!

 

Echter heb ik zelf nog geen abonnement. Ik "hang" nu nog als alias onder het account van mijn ouders.

 

Ik wil dus een nieuw contract afsluiten. Geldt bovengenoemde dan ook? Of alleen bij een bestaand contract?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goed je even telefonisch gesproken te hebben, @deheermark
Zo kunnen we alles toch het gemakkelijkst kortsluiten. 

Bedankt voor jouw bestelling. Je krijgt de bevestiging zo snel mogelijk binnen 🙂

deheermark
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Super bedankt @Jiri !! Bellen is inderdaad een stuk makkelijker.

 

Ik heb de bevestiging inmiddels ontvangen.

 

Bedankt voor je hulp en het meedenken!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic