In onderstaan topic staat precies de vraag die nu bij mij en mijn vader speelt.
Is het mogelijk dezelfde oplossing bij ons toe te passen?
Dat zou echt heel fijn zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Alex heeft via pm geantwoord.
Mailadressen kunnen niet overgezet worden van het ene account naar het andere.
Wel blijft een e-mailadres blijft nog zo'n +-6 maanden actief na een opzegging.
In dat geval raad @Alex aan met automatische antwoorden en/of doorstuurregels te werken als overgang.
Dank voor jullie tijd en moeite.
Hier kan een slotje op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
email adressen worden sinds 2021 niet meer overgezet
en volgens mijn worden er amper meer uitzonderingen gemaakt
misschien weer @Bert hier meer over dit is niet meer mogelijk toch ?
ik zag heel vaak dat er wel soms een case wordt aangemaakt die afgekeurd worden
Dank voor je reactie.
In het topic wat ik bijvoegde heeft @Alex het opgepakt.
Ik kijk nog even wat hij kan betekenen.
In uitzonderlijke gevallen kan het nog steeds mogelijk zijn @MR_CHIP , maar ik ken de grenzen niet waar het nog mogelijk is, behalve bij fouten van Ziggo zelf of overlijden.
Goedemorgen @Hubism,
Als ik het goed begrijp dan heb je intussen privé contact met Alex, toch? Laat je hier weten wat eruit is gekomen? 🙂
@Alex heeft via pm geantwoord.
Mailadressen kunnen niet overgezet worden van het ene account naar het andere.
Wel blijft een e-mailadres blijft nog zo'n +-6 maanden actief na een opzegging.
In dat geval raad @Alex aan met automatische antwoorden en/of doorstuurregels te werken als overgang.
Dank voor jullie tijd en moeite.
Hier kan een slotje op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.