Vraag
Reacties
Oplossing
Machael
Level 1

Verhuizen - extra modem mogelijk?

Hallo,

Zojuist heb ik telefonisch een verhuizing doorgegeven. Via de website werkte helaas niet. Nu heb ik nog een vraag.

De verhuis datum bij Ziggo is de datum dat we ook daadwerkelijk gaan verhuizen. Maar er is een overbruggings periode. Ik krijg namelijk de 29ste de sleutel van de nieuwe woning, 25 februari verhuizen we en 3 maart is de sleutel overdracht van onze oude woning.

Nu hebben we dus een periode twee huizen. Ik zou graag in beide huizen een internet verbinding willen. dit ivm bv het instellen van Toon en het thuis werken. 

mijn vraag is dus, is het mogelijk om tijdelijk een tweede modem te ontvangen, zodat ik beide woningen internet heb.

Gr. Machael.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Dat is niet mogelijk, er kan namelijk maar één modem tegelijkertijd actief staan.
Wel is het zo dat vaak de diensten op het oude adres nog even blijven werken na de verhuisdatum.
Dus je zou bijvoorbeeld de verhuisdatum iets kunnen verlaten.

Of je vraagt een nieuw Internet Start en Kabel TV abonnement aan op je oude adres. Binnen de 14 dagen bedenktijd kun je die vervolgens weer annuleren. Betaal je natuurlijk wel voor die paar dagen dat je er gebruik van kan maken extra, dat zal ongeveer €1,56 (48,50 / 31) per dag zijn.

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan dat voor je nakijken

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Machael
Level 1
Topicstarter

Staat erin 🙂

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

De vraag is neergelegd bij het moderatieteam.

Machael
Level 1
Topicstarter

Dank je!

0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Dat is niet mogelijk, er kan namelijk maar één modem tegelijkertijd actief staan.
Wel is het zo dat vaak de diensten op het oude adres nog even blijven werken na de verhuisdatum.
Dus je zou bijvoorbeeld de verhuisdatum iets kunnen verlaten.

Of je vraagt een nieuw Internet Start en Kabel TV abonnement aan op je oude adres. Binnen de 14 dagen bedenktijd kun je die vervolgens weer annuleren. Betaal je natuurlijk wel voor die paar dagen dat je er gebruik van kan maken extra, dat zal ongeveer €1,56 (48,50 / 31) per dag zijn.

Machael
Level 1
Topicstarter

Dank voor je (snelle) tip. Ik ga er even over nadenken.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Machael . Welkom hier!

Wat @Evert zegt klopt helemaal. Er kan maar 1 modem op een abonnement worden geactiveerd. Het abonnement kan ook maar op 1 adres actief staan. Een tweede abonnement is inderdaad wel een optie in die tussentijd. Mocht je hier verdere hulp bij nodig hebben, hoor ik het wel! 

0 Kudos