In januari heb ik telefonisch mijn vaste telefonie abonnement opgezegd. Op de meest recente facturen zie ik echter dat ik hier nog steeds voor aan het betalen ben. Hoe kan dit (met terugwerkende kracht) alsnog goed worden afgehandeld?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @famvangenderen,
Dit is je tweede topic op de Community zie ik, een collega moderator heeft net in het andere topic gereageerd.
Dat topic staat los van dit natuurlijk. Goed daarom dat je dit meldt!
Ik lees terug dat over het telefonie abonnement is gebeld.
Een opzegging zie ik echter niet, vandaar dat het helaas toch steeds in rekening wordt gebracht.
Excuus hiervoor!
Het belabonnement zal ik alsnog per direct ( in plaats van met een maandopzegtermijn) opzeggen.
Een abonnement met of zonder bellen scheelt een euro per maand.
Het verschil zal ik nog los crediteren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @famvangenderen,
Dit is je tweede topic op de Community zie ik, een collega moderator heeft net in het andere topic gereageerd.
Dat topic staat los van dit natuurlijk. Goed daarom dat je dit meldt!
Ik lees terug dat over het telefonie abonnement is gebeld.
Een opzegging zie ik echter niet, vandaar dat het helaas toch steeds in rekening wordt gebracht.
Excuus hiervoor!
Het belabonnement zal ik alsnog per direct ( in plaats van met een maandopzegtermijn) opzeggen.
Een abonnement met of zonder bellen scheelt een euro per maand.
Het verschil zal ik nog los crediteren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.