Vraag
Reacties
Oplossing
famvangenderen
Level 1

Vaste telefonie abonnement opgezegd maar wordt nog steeds afgeschreven

In januari heb ik telefonisch mijn vaste telefonie abonnement opgezegd. Op de meest recente facturen zie ik echter dat ik hier nog steeds voor aan het betalen ben. Hoe kan dit (met terugwerkende kracht) alsnog goed worden afgehandeld? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @famvangenderen,

Dit is je tweede topic op de Community zie ik, een collega moderator heeft net in het andere topic gereageerd.
Dat topic staat los van dit natuurlijk. Goed daarom dat je dit meldt!

Ik lees terug dat over het telefonie abonnement is gebeld.
Een opzegging zie ik echter niet, vandaar dat het helaas toch steeds in rekening wordt gebracht.
Excuus hiervoor!

Het belabonnement zal ik alsnog per direct ( in plaats van met een maandopzegtermijn) opzeggen.
Een abonnement met of zonder bellen scheelt een euro per maand.
Het verschil zal ik nog los crediteren. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @famvangenderen,

Dit is je tweede topic op de Community zie ik, een collega moderator heeft net in het andere topic gereageerd.
Dat topic staat los van dit natuurlijk. Goed daarom dat je dit meldt!

Ik lees terug dat over het telefonie abonnement is gebeld.
Een opzegging zie ik echter niet, vandaar dat het helaas toch steeds in rekening wordt gebracht.
Excuus hiervoor!

Het belabonnement zal ik alsnog per direct ( in plaats van met een maandopzegtermijn) opzeggen.
Een abonnement met of zonder bellen scheelt een euro per maand.
Het verschil zal ik nog los crediteren. 

0 Kudos