HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
ik zag het volgende telefonie abonnement van ziggo:
https://www.ziggo.nl/bellen/vast-bellen
nu is mijn vraag,
als je dit abonnement afsluit, krijg je dan basic internet erbij van 40/5 Mbps?
anders kan je ook geen gebruik maken van je ziggo Go tv.
want hoef in principe geen mediabox te hebben, kabel tv met ziggo Go en telefonie heb ik voldoende aan.
ik hoor het graag,
groetjes,
thetheeuw
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, daar is geen internetverbinding bij.
(Iemand kan ook b.v. een internet verbinding hebben via een andere provider.)
Die je laat zien kost € 34,95 per maand, zonder internet.
Internet Start 75/10 met bellen en Kabel TV en Ziggo Go = € 51,00: Internet Start & Bellen & Kabel TV | Ziggo
Nee, daar is geen internetverbinding bij.
(Iemand kan ook b.v. een internet verbinding hebben via een andere provider.)
Die je laat zien kost € 34,95 per maand, zonder internet.
Internet Start 75/10 met bellen en Kabel TV en Ziggo Go = € 51,00: Internet Start & Bellen & Kabel TV | Ziggo
Ziggo levert momenteel geen Internet zonder de ongecodeerde TV zenders, net zo min kan telefonie worden geleverd zonder een minimale internet verbinding, ik heb hier ooit iets over gelezen helaas kan ik dat niet meer zo snel terugvinden.
Uiteindelijk heb je een modem/router nodig om via Ziggo (lees de kabel) te kunnen telefoneren, de specifieke snelheid kan ik niet meer terug vinden, maar zoals ik al schreef kan het één niet zonder het ander.
net zo min kan telefonie worden geleverd zonder een minimale internet verbinding
Dit zou wel moeten kunnen, telefonie loopt namelijk via gescheiden service flows met QoS van 128 kbps in downstream en upstream, i.t.t. de service flows voor internet waarin de abonnementssnelheden + 7% zijn gedefinieerd.
Bellen zonder internet: Vast Bellen | Hét abonnement voor vaste telefonie | Ziggo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...