Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
emiliovisser
Level 9

Vast bellen

Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo.. 

Maar helaas geeft de website foutmelding..

 

Dat ging niet goed...

De bestelling is niet gelukt

Helaas ging er iets mis bij het online bestellen. ...

 

Kan hier een Ziggo medewerker dit in gang voor mij zetten? ( Mag per direct opgezegd worden)

De gegevens staan in mijn profiel.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @emiliovisser

Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging. 

Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Jan F.
Level 20

Morgen bellen met de helpdesk wekt het snelst. Uw telefoonabonnement  wordt dan, in verband met de opzegtermijn van één maand, per 23 juli stopgezet.

 

emiliovisser
Level 9
Topicstarter

Ik heb geduld.. Dus ik hoop dat een Ziggo medewerker het via deze weg in orde kan maken.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @emiliovisser

Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging. 

Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt. 

0 Kudos
Ga naar reactie
emiliovisser
Level 9
Topicstarter

@Mariska Bedankt voor het in orde te maken.  Volgens mij scheelt het bij mij 2.50€ p/mnd.  (Met de nieuwe tarieven).