Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo..
Maar helaas geeft de website foutmelding..
Dat ging niet goed...
De bestelling is niet gelukt
Helaas ging er iets mis bij het online bestellen. ...
Kan hier een Ziggo medewerker dit in gang voor mij zetten? ( Mag per direct opgezegd worden)
De gegevens staan in mijn profiel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @emiliovisser,
Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging.
Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Morgen bellen met de helpdesk wekt het snelst. Uw telefoonabonnement wordt dan, in verband met de opzegtermijn van één maand, per 23 juli stopgezet.
Ik heb geduld.. Dus ik hoop dat een Ziggo medewerker het via deze weg in orde kan maken.
Hey @emiliovisser,
Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging.
Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt.
@Mariska Bedankt voor het in orde te maken. Volgens mij scheelt het bij mij 2.50€ p/mnd. (Met de nieuwe tarieven).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.