1
Vraag
2
Reacties
emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

Vast bellen

Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo.. 

Maar helaas geeft de website foutmelding..

 

Dat ging niet goed...

De bestelling is niet gelukt

Helaas ging er iets mis bij het online bestellen. ...

 

Kan hier een Ziggo medewerker dit in gang voor mij zetten? ( Mag per direct opgezegd worden)

De gegevens staan in mijn profiel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @emiliovisser

Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging. 

Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Morgen bellen met de helpdesk wekt het snelst. Uw telefoonabonnement  wordt dan, in verband met de opzegtermijn van één maand, per 23 juli stopgezet.

 

emiliovisser
Topicstarter
Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

Ik heb geduld.. Dus ik hoop dat een Ziggo medewerker het via deze weg in orde kan maken.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @emiliovisser

Het klopt dat het opzeggen van vaste diensten, niet lukt via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk geregeld worden en je wordt dan doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Voor deze keer heb ik dit voor je in orde gemaakt 🙂 Vast Bellen wordt opgezegd per 23 juli (maand opzegtermijn) en je maandelijkse kosten gaan met € 1,- omlaag door deze wijziging. 

Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt. 

emiliovisser
Topicstarter
Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

@Mariska Bedankt voor het in orde te maken.  Volgens mij scheelt het bij mij 2.50€ p/mnd.  (Met de nieuwe tarieven).

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic