Ben eind september verhuisd van <adres A>
naar <adres B>
Heb daarna geen factuur meer ontvangen!heb al paar keer gebeld met klantenservice,nog niet opgelost.Groet Frieda wigman
<Adresgegevens verwijderd door moderator>
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @fwigman,
De facturatie is tijdelijk gepauzeerd geweest naar aanleiding van de problemen met je TV destijds. Zoals ik je nu begrijp heeft dat niet heel lang geduurd, maar is de facturatie dus niet teruggezet. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen dat het per direct wordt hersteld. Dat betekent dat je later deze maand de eerste factuur ontvangt.
Ik vrees helaas wel dat daar ook alle kosten van afgelopen maanden opstaan, waarvan er geen factuur en dus incasso is verschenen. Deze kunnen we samen even in de gaten houden en waar nodig nog correcties uitvoeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator zal voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Ik heb de vraag aan het moderatieteam voorgelegd.
Je privé gegevens kan je tot 1 uur na plaatsing verwijderen door te klikken op de 3 oranje stippen rechtsonder en te kiezen voor bewerk. Daarna kan je ze vermelden in je profiel, door te klikken op je beeltenis/avatar rechtsboven > dit ben ik.
@fwigman Werken de diensten wel naar behoren?
Hi @fwigman, welkom op de Ziggo Community!
Wat een gekke situatie! Ik ben erin gedoken en het lijkt erop dat je al een poosje problemen hebt met de televisie, klopt dat? Speelt dat nog?
Daardoor is de facturatie gepauzeerd, maar ik snap uit je bericht dat dat ook niet is gecommuniceerd? Ik ga het intern uitzetten om te laten onderzoeken en kom daarop terug!
De televisie deed het na drie weken,heb ook internet/wifi
Hi @fwigman,
De facturatie is tijdelijk gepauzeerd geweest naar aanleiding van de problemen met je TV destijds. Zoals ik je nu begrijp heeft dat niet heel lang geduurd, maar is de facturatie dus niet teruggezet. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen dat het per direct wordt hersteld. Dat betekent dat je later deze maand de eerste factuur ontvangt.
Ik vrees helaas wel dat daar ook alle kosten van afgelopen maanden opstaan, waarvan er geen factuur en dus incasso is verschenen. Deze kunnen we samen even in de gaten houden en waar nodig nog correcties uitvoeren.
Dank je wel Alex,wacht even af en laat van me horen!
Hoi Alex,vandaag mail(factuur)ontvangen dat 25-1, 229,78euro word afgeschreven,
hoe/waar kan ik de specificatie zien?zitten hier facturen van de afgelopen maanden bij,of andere kosten? Gr Frieda Wigman
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.