1
Vraag
2
Reacties
fwigman

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf oktober geen factuur{automatische incasso}

Ben eind september verhuisd van <adres A>

naar <adres B>

Heb daarna geen factuur meer ontvangen!heb al paar keer gebeld met klantenservice,nog niet opgelost.Groet Frieda wigman

 

<Adresgegevens verwijderd door moderator>

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @fwigman,

De facturatie is tijdelijk gepauzeerd geweest naar aanleiding van de problemen met je TV destijds. Zoals ik je nu begrijp heeft dat niet heel lang geduurd, maar is de facturatie dus niet teruggezet. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen dat het per direct wordt hersteld. Dat betekent dat je later deze maand de eerste factuur ontvangt.

Ik vrees helaas wel dat daar ook alle kosten van afgelopen maanden opstaan, waarvan er geen factuur en dus incasso is verschenen. Deze kunnen we samen even in de gaten houden en waar nodig nog correcties uitvoeren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator zal voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Ik heb de vraag aan het moderatieteam voorgelegd.

Je privé gegevens kan je tot 1 uur na plaatsing verwijderen door te klikken op de 3 oranje stippen rechtsonder en te kiezen voor bewerk. Daarna kan je ze vermelden in je profiel, door te klikken op je beeltenis/avatar rechtsboven > dit ben ik.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@fwigman Werken de diensten wel naar behoren?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @fwigman, welkom op de Ziggo Community!

Wat een gekke situatie! Ik ben erin gedoken en het lijkt erop dat je al een poosje problemen hebt met de televisie, klopt dat? Speelt dat nog?

Daardoor is de facturatie gepauzeerd, maar ik snap uit je bericht dat dat ook niet is gecommuniceerd? Ik ga het intern uitzetten om te laten onderzoeken en kom daarop terug!

fwigman
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De televisie deed het na drie weken,heb ook internet/wifi

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @fwigman,

De facturatie is tijdelijk gepauzeerd geweest naar aanleiding van de problemen met je TV destijds. Zoals ik je nu begrijp heeft dat niet heel lang geduurd, maar is de facturatie dus niet teruggezet. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen dat het per direct wordt hersteld. Dat betekent dat je later deze maand de eerste factuur ontvangt.

Ik vrees helaas wel dat daar ook alle kosten van afgelopen maanden opstaan, waarvan er geen factuur en dus incasso is verschenen. Deze kunnen we samen even in de gaten houden en waar nodig nog correcties uitvoeren.

fwigman
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Alex,wacht even af en laat van me horen!

fwigman
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,vandaag mail(factuur)ontvangen dat 25-1, 229,78euro word afgeschreven,

hoe/waar kan ik de specificatie zien?zitten hier facturen van de afgelopen maanden bij,of andere kosten?    Gr Frieda Wigman

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic