Shilka wrote:

Anne H Ziggo wrote:
We blijven doorlopend bezig om het inlogproces zo goed mogelijk te maken. Op korte termijn blijft het nodig dat sommige mensen instellingen op hun browsers moeten veranderen om goed te kunnen inloggen.
De korte termijn is inmiddels weer 5 weken verder, en het oorspronkelijke ontstaan van het probleem al weer 12 weken geleden. Wordt hier echt aan gewerkt?
En is de tool voor het weer ontkoppelen van accounts, die natuurlijk al voor de hele invoering van het 'makkelijker maken' klaar had moeten zijn al beschikbaar voor medewerkers?
Shilka, ik twijfel ook of eraan gewerkt wordt , als ze de oorzaak weten, want de webdesigner weet wanneer de pagina
Error link geopend wordt en voor mij is dat als ik blokkeren van cookies van derde aan heb staan, dit moet ik uitzetten dan kan ik inloggen.
Ook is het niet netjes van Ziggo als je de cookie instellingen doet dat er dan standaard geselecteerd is
Extern (o.a. Social Media) , ook als je dus niet naar cookie instellingen gaat en je accepteert het gewoon als je het verder niet duidelijk is dan accepteer je dus alle cookies van Ziggo en Ziggo dat is NIET netjes , kijk maar naar andere websites die het klantvriendelijker en aan hun privacy denken ze hebben standaard aan staan
Strikt functioneel & noodzakelijk ,ga je niet naar hun cookie instellingen dan heb je alleen de cookies die noodzakelijk zijn, ga je naar hun cookie instellingen dan kun JIJ bepalen of je meer cookies toelaat, en zo hoort het Ziggo en NIET anders, let op de AVG wet!!!