Dank je wel Anne H voor deze heldere uitleg!
Ik heb nog wel een vraag, je zegt namelijk het volgende:
Bij het inloggen op Mijn Ziggo wordt er meteen een check uitgevoerd of de accounts wel of niet zijn samengevoegd. Zijn de accounts niet samengevoegd? Dan ga je gewoon terug naar je Mijn Ziggo.
Echter, ik heb
niet samengevoegd, en kom na inloggen vrijwel iedere keer (na een browser restart altijd) eerst op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/sso/static/portals.html

Ik word dus niet meteen terug geleid naar mijn ziggo zoals jij beschrijft , maar moet eerst hier nogmaals op "naar mijn ziggo" klikken om door te gaan naar mijn ziggo.
Ter informatie, als ik daar op 'Naar My Vodafone' klik kom ik terecht op: https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER met de volgende foutmelding:

Die check op samenvoegen en direct doorgeleid worden naar mijn ziggo als je niet hebt samengevoegd zoals jij beschrijft lijkt bij mij dus in ieder geval niet correct te gebeuren
Anne H Ziggo