Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2587Posts
  • 264Oplossingen
  • 1579Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig

En wéér een wachtwoord minder!
We worden allemaal ondergedompeld in online accounts voor van alles en nog wat. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone samen te voegen. Ben jij klant van Vodafone en van Ziggo en lijkt het jou ideaal om hier gebruik van te maken? Dan heb je vanaf 25 juli nog maar één inlog nodig voor Mijn Ziggo, My Vodafone, Film1 GO, FOX Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het samenvoegen van de accounts wordt je aangeboden in Mijn Ziggo en My Vodafone omgeving. Voorwaarde is wel dat de gebruikersnaam hetzelfde e-mailadres is. Volg de aangegeven stappen zodat je de verschillende accounts kan samenvoegen om van alle gemakken gebruik te maken. Als je de inlogcombinatie eenmaal goed hebt ingevuld en de koppeling is afgerond, kun je makkelijk switchen tussen Mijn Ziggo en My Vodafone. Wel zo makkelijk.

Bedenk een sterk wachtwoord
Om het gebruik van Mijn Ziggo en My Vodafone nog veiliger te maken hebben we de wachtwoordmeter in het leven geroepen. Deze meter laat de score zien van 0 tot en met 5, waarbij 5 een zeer sterk wachtwoord is. Zo weet je dus precies hoe veilig jij bezig bent. De vereiste is een wachtwoord van minimaal 8 tekens en een score van tenminste 2 op de wachtwoordmeter. Maar hoe hoger hoe beter!

Was jij ook al klant bij UPC voordat het Ziggo werd en maak je gebruik van de WifiSpots? Lees dan even verder…

Mocht je ook gebruik van maken de Ziggo WifiSpots, dan verandert de inlog ook. Je voert hier alleen je nieuwe gebruikersnaam in, namelijk je e-mailadres. Het wachtwoord is hier nog wél hetzelfde als voorheen. Dit wachtwoord is ook op te vragen via Mijn Ziggo. Doorloop hiervoor deze stappen.
153 Reacties 153
Sander
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 2587Posts
  • 264Oplossingen
  • 1579Likes

Naomi Radewalt Welkom op de Community! Bij deze volg ik je nu waardoor je mij wel een privébericht kan sturen (door even op mijn te klikken).

Wil je deze vragen kopiëren en beantwoorden in het privébericht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Henkw
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik heb problemen met samenvoegen. Hij blijft de melding geven dat het niet lukt. Een paar dagen geleden zag ik dat er aan gewerkt werd maar dit is kennelijk nog steeds niet opgelost?? Wel heel vervelend aangezien ik dus ook al die tijd niet bij film1 kan inloggen. Hoe stuur ik een prive bericht zodat dit opgepakt kan worden?
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Posts
  • 818Oplossingen
  • 595Likes

Hallo Henkw,
daar wordt nog hard aan gewerkt en een privébericht kun je alléén sturen op uitnodiging van een moderator.
Henkw
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wel diep triest dat dit soort problemen al een dag of 6 kennelijk niet op te lossen zijn. Wellicht handig om zoiets dan eerst eens goed te testen voordat het uitgerold wordt.... Hoe lang gaat het naar verwachting nog duren?
Shilka
Raadgever
  • 200Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Vanmorgen in telefonisch overleg met Sander er achter gekomen dat ik in internet explorer wel kon inloggen. Toen bedacht ik me opeens dat ik in Chrome cookies voor derden geblokkerd had. Ik heb de cookies voor derden blokkering uitgezet, nieuw tabblad geopend voor activatie en warempel, ik kan nu wel inloggen op chrome!

Dus daar ligt in ieder geval een euvel 🙂
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Posts
  • 818Oplossingen
  • 595Likes

Shilka wrote:
Vanmorgen in telefonisch overleg met Sander er achter gekomen dat ik in internet explorer wel kon inloggen. Toen bedacht ik me opeens dat ik in Chrome cookies voor derden geblokkerd had. Ik heb de cookies voor derden blokkering uitgezet, nieuw tabblad geopend voor activatie en warempel, ik kan nu wel inloggen op chrome!

Dus daar ligt in ieder geval een euvel 🙂

Hallo Shilka,
goede tip, dat is de oplossing!.
Bij mij werkt de inog in MijnZiggo nu ook weer.
Henkw
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is iig NIET de oplossing voor het samenvoegprobleem. Ikzelf heb vandaag ook al pogingen gedaan via de IE en noppes.
Okke
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.
Shilka
Raadgever
  • 200Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Henkw Nee dat klopt, zowel N.N. als ik hadden niets samengevoegd maar konden desondanks al niet meer inloggen op mijn ziggo.
Henkw
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probeer dan maar eens bij een derde in te loggen via ziggo.... Dan pakt ie het echt niet. En dus zijn film1 en ongetwijfeld ook fox sports nu niet toegankelijk.
Sander
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 2587Posts
  • 264Oplossingen
  • 1579Likes

Okke wrote:
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?
Sander
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 2587Posts
  • 264Oplossingen
  • 1579Likes

Henkw

Helaas zijn er nog verschillende situaties in onderzoek. Uiteraard wil ik voor je kijken of ik wat kan doen. Stuur mij dan het volgende even toe via een Privébericht. Dit is heb ik net aangezet.

Situatie My Vodafone:

Wat is de gebruikersnaam?
Kun je nog inloggen? Ja/Nee
Nee? Wat is dan de foutmelding?
Heb je geprobeerd het account te koppelen? Ja/Nee

Oude Situatie Mijn Ziggo:

Wat was je gebruikersnaam?
Kun je Mijn Ziggo nog benaderen? Ja/Nee
Zo nee, wat is de foutmelding?

Klantnummer Ziggo:
Klantnummer Vodafone:
E-mailadres:
Postcode huisnummer:
Telefoonnummer:
Shilka
Raadgever
  • 200Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Sander Ziggo wrote:
Okke wrote:
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?


Om even volledig te zijn, de - blokkering- van cookies van derden uitschakelen 🙂

Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit 🙂
Rendolk
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Shilka wrote:
Sander Ziggo wrote:
Okke wrote:
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?


Om even volledig te zijn, de - blokkering- van cookies van derden uitschakelen 🙂

Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit 🙂


Ook dit blijkt voor mij de oplossing van het probleem te zijn! :thinking:
Paul S
Gedreven Liefhebber
  • 112Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Aan Sander Ziggo,

Ik heb geen problemen met inloggen op mijn ziggo maar juist met uitloggen op mijn ziggo. Er verschijnt dan een foutmelding. Ik heb hierover 2x een mail gestuurd aan ziggo, helaas geen antwoord ontvangen. Ik hoop dat u het wel kunt oplossen.
Shilka
Raadgever
  • 200Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Nu ik met de cookie toestemming work-around kan inloggen op mijn ziggo heb ik ook datzelfde probleem met uitloggen op mijn ziggo. En in tegenstelling tot de foutmelding bij uitloggen op het forum, wordt je in mijn ziggo helemaal niet uitgelogd. Dit ter bevestiging 🙂
Okke
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sander Ziggo wrote:
Okke wrote:
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?


Ik heb de Blokkering van Cookies van Derden uitgeschakeld en inderdaad: ook op Chrome werkt het nu.
mt07
Raadgever
  • 82Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Wat een ellende, krijg steeds een foutmelding. En als ik dan al ingelogt raak moet ik weer inloggen om hier te posten. En met Firefox Dev (mijn favoeiete browser) lukt het helemaal niet.

En die fotpagina is een vodafone url.

Het werkt voor geen meter, zet er eens goede specialisten op en hou eens op met die onzin. Het begint behoorlijk irritant te worden, die hele site heeft al nooit goed gewerkt.

mt07
Raadgever
  • 82Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Okke wrote:


Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit 🙂

Hallo, mag ik zelf ff mijn security bepalen. Hoort gewoon te werken. Kan technisch prima.
Shilka
Raadgever
  • 200Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

mt07 wrote:
Okke wrote:


Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit 🙂

Hallo, mag ik zelf ff mijn security bepalen. Hoort gewoon te werken. Kan technisch prima.


Helemaal mee eens, wacht dan ook op een fix hiervoor. Het is echter wel een work around voor nu mocht je al om één of andere reden even bij je mijn ziggo willen komen.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo