Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig

En wéér een wachtwoord minder!
We worden allemaal ondergedompeld in online accounts voor van alles en nog wat. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone samen te voegen. Ben jij klant van Vodafone en van Ziggo en lijkt het jou ideaal om hier gebruik van te maken? Dan heb je vanaf 25 juli nog maar één inlog nodig voor Mijn Ziggo, My Vodafone, Film1 GO, FOX Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het samenvoegen van de accounts wordt je aangeboden in Mijn Ziggo en My Vodafone omgeving. Voorwaarde is wel dat de gebruikersnaam hetzelfde e-mailadres is. Volg de aangegeven stappen zodat je de verschillende accounts kan samenvoegen om van alle gemakken gebruik te maken. Als je de inlogcombinatie eenmaal goed hebt ingevuld en de koppeling is afgerond, kun je makkelijk switchen tussen Mijn Ziggo en My Vodafone. Wel zo makkelijk.

Bedenk een sterk wachtwoord
Om het gebruik van Mijn Ziggo en My Vodafone nog veiliger te maken hebben we de wachtwoordmeter in het leven geroepen. Deze meter laat de score zien van 0 tot en met 5, waarbij 5 een zeer sterk wachtwoord is. Zo weet je dus precies hoe veilig jij bezig bent. De vereiste is een wachtwoord van minimaal 8 tekens en een score van tenminste 2 op de wachtwoordmeter. Maar hoe hoger hoe beter!

Was jij ook al klant bij UPC voordat het Ziggo werd en maak je gebruik van de WifiSpots? Lees dan even verder…

Mocht je ook gebruik van maken de Ziggo WifiSpots, dan verandert de inlog ook. Je voert hier alleen je nieuwe gebruikersnaam in, namelijk je e-mailadres. Het wachtwoord is hier nog wél hetzelfde als voorheen. Dit wachtwoord is ook op te vragen via Mijn Ziggo. Doorloop hiervoor deze stappen.
153 Reacties 153
sme012

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sme012 wrote:
Hoi Sander,

Ik kan niet met mijn emailadres inloggen. Mijn account is nu voor 15 minuten geblokkeerd. Ik heb overigens van Vodafone wel een mail ontvangen dat het koppelen van de accounts is gelukt.


Hoi Sander,

Ik kan nu weer inloggen. Via my vodafone kreeg ik wel een mail om het wachtwoord te resetten. Nu kan ik weer in beide accounts. Opgelost.

Susan
Sander
Community Developer Topicstarter
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
sme012

Goed om te lezen! Dank je wel dat je even de moeite neemt om het hier te laten weten.

Ik wens je een fijn weekend.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Helaas hier na continu info en screenshots aanleveren en wachtwoord reset nog steeds geen inloggen op mijn ziggo. Wordt er het weekend nog doorgewerkt aan dit probleem, of heeft het geen zin meer om nog te proberen om in te loggen?
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Oh, en nu is uitloggen met mijn forum account opeens ook al een probleem:

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Shilka wrote:
Oh, en nu is uitloggen met mijn forum account opeens ook al een probleem


"You can check out but you can never leave":musical_score:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Shilka wrote:
Oh, en nu is uitloggen met mijn forum account opeens ook al een probleem:
Voor zover ik begrepen heb, log je (gelukkig) wel uit, maar in orde is die melding natuurlijk niet. Ook van deze melding is Ziggo op de hoogte en zijn ze opzoek naar/bezig met de beste oplossing.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
ShilkaVolgens mij kun je via de chat ook een Ideal linkje krijgen.
Het kan zijn dat je Kris, de chatbot, tegenkomt, maar dan moet het alsnog lukken als ik het goed heb als je iets typt van "Ik wil mijn factuur betalen".

De chat kun je op deze pagina vinden, soms moet je even wachten voordat het chat venster naar voren komt.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Dank je wel Evert.

Het is niet echt de factuur waar ik me druk over maak, het is meer dat ik al eens eerder problemen met mijn ziggo gehad heb. Ik ben er toen 8 maanden mee bezig geweest, voor 60 euro in de wacht gehangen bij de telefonische helpdesk voor tig gesprekken, 5 terugbelafspraken gekregen bij 5 verschillende mensen die er nu al 2 jaar over doen om terug te bellen, maanden hier in private chat gezeten met een moderator die uiteindelijk aan mijn zaak werkte (sorry, zakelijke klanten met hetzelfde probleem eerst aan de beurt) en die opeens verdween zonder mijn zaak aan iemand over te dragen, het probleem nooit opgelost gezien, en de enige reden dat mijn ziggo het voor mij weer deed was toen er een complete overhaul voor mijn ziggo plaats vond.

Kortom, ik was er meteen al klaar mee toen dit probleem zich voordeed hier, want het is niet mijn eerste keer dat ik problemen heb met mijn ziggo, en mijn ervaringen in het verleden geven mij niet veel aanleiding tot vertrouwen, maar ik doe mijn best om behulpzaam te zijn in private chat etc. (maar geloof me dat ik ondertussen flink op mn lip moet bijten 😛 )
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik geloof en snap je helemaal! Gelukkig biedt het verleden geen garantie voor de toekomst en hopelijk heeft Ziggo van de vorige keer geleerd!
Ik verwacht dat het nu minder lang zal duren, maar zeker weten doen we dat natuurlijk pas aan het einde 😉
Ik hoop dat het snel opgelost wordt!

Groeten en fijne avond!
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ik weet niet of jullie nog aan het probleem gewerkt hebben, maar ik kan nog steeds niet inloggen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Shilka wrote:
Ik weet niet of jullie nog aan het probleem gewerkt hebben, maar ik kan nog steeds niet inloggen.

Hallo Shilka,
Ik ook niet, maar aan een oplossing wordt gewerkt en en daar hoor ik morgen meer over.
Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
Shilka wrote:
Ik weet niet of jullie nog aan het probleem gewerkt hebben, maar ik kan nog steeds niet inloggen.


Edge browser al geprobeerd? Dat is bij mij de enige browser waar inloggen geen problemen geeft.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
N.N. Ok, wacht ik verder tot morgen. Ik heb trouwens helemaal geen problemen met inloggen op zigogo tv, dus met mijn inlognaam en wachtwoord is niets mis blijkbaar. Heb op verzoek mijn wachtwoord nog gewijzigd maar ook dat heeft niet geholpen.

Vreemd genoeg als ik op mijn ziggo een wachtwoord verander verzoek doe en mijn e-mail gebruik krijg ik een mail dat ik voor vodafone een nieuw wachtwoord kan invoeren, dit terwijl ik niks samengevoegd heb.

En als ik mijn vrouw laat inloggen op my vodafone en ik ga dan naar de link voor mijn ziggo zit ik ineens zonder in te loggen op een ziggo account pagina waar staat dat ik 1 vodafone contract heb en 0 ziggo contracten. Go figure...

Carola22 Dank je wel voor je behulpzaamheid, maar ik ga geen andere browsers installeren voor iets wat duidelijk geen Pebcak probleem is :grin:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Een vreemd fenomeen, in de ene browser wel en in de andere browser niet.
Wat gebeurd er als je de cookies verwijderd uit browsers waar het niet goed gaat?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
En hier is Dirk Tempelaar met een mogelijke oplossing gekomen: https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/ziggo-en-vodafone-account-samenvoegen-29349/index1.html#post292790
Eray

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sander ZiggoKan ik je een PB sturen? Ik ervaar ook problemen met Mijn Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Eray heb je de oplossing van Dirk Tempelaar hieronder al geprobeerd?

Dirk Tempelaar wrote:
Beste Ziggo'ers,
Als je vorige gebruikersnaam niet je email-adres was, loop je de kans dat het samenvoegen dit soort problemen geeft. Dus eerst je gebruikersnaam veranderen in je email-adres dan loopt het samenvoegen op rolletjes. Het samenvoegen van accounts van Ziggo en Vodafone is niet verplicht, maar wel gebruiksvriendelijker dus succes ermee. :sunglasses: :thumbsup:

Dirk Tempelaar wrote:
Hallo Ziggo'ers,
Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige reactie: Heb je je gebruikersnaam gewijzigd in je email-adres en het inloggen werk nog steeds niet, vraag dan een nieuw wachtwoord aan en het inlogprobleem is daardoor meteen verholpen, veel succes ermee!!
Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
Be rt wrote:
Een vreemd fenomeen, in de ene browser wel en in de andere browser niet.
Wat gebeurd er als je de cookies verwijderd uit browsers waar het niet goed gaat?


Ik had gister mijn cookies verwijderd uit Opera en Chrome, loste bij mij het inlogprobleem niet op. En nog steeds gaat inloggen op 'mijn ziggo' alleen goed bij Edge.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Beste Sander Ziggo

Ik heb reeds problemen met inloggen op al mijn apparaten, zowel mijn eigen Hoofdaccount kan ik niet inloggen met naam en ww

En geprobeerd alles opnieuw aan te vragen kan het ook. Ik heb vrijdag My Vodafone samengevoegd met Mijn Ziggo en sindsdien kan ik geheel niks meer.

Mijn Telefoon Samsung Galaxy 7 edge en Lenovo Tab lukt niet en de Ziggo Go app Windows 10 ook niet.

Mijn vriendin heeft haar vodafone wel zo gelaten en haar Ipad Air2 en Samsung Galaxy 7 edge zijn gewoon ingelogd gebleven met mijn User ID en ww.

Ik had je ook al een PB gestuurd
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ik heb trouwens helemaal niets samengevoegd en ook niet geprobeerd samen te voegen en ik kan ook niet inloggen. Het probleem lijkt dan ook bij het voorbereidende werk van ziggo te liggen, en niet bij het al of niet samenvoegen door de klant?

Uitgelicht topic