Het is trouwens niet alleen het inloggen dat niet werkt. Als ik bij myvodafone inlog met de inlog van mijn vrouw, en daarna naar de login pagina van mijnziggo ga, zit ik ineens wel in mijnziggo, zonder in te loggen. Hoe is dit mogelijk als ik niets aan elkaar gekoppeld heb?
Vervolgens staat er bovenaan mijn ziggo de vraag of ik ook ziggo klant ben?
Vervolgens staat er bij producten dat ik 1 vodafone product heb, en 0 ziggo producten? Nogmaals, hoe kan er op mijn mijnziggo pagina staan dat ik een vodafone product heb als ik niets aan elkaar gekoppeld heb?
Bovendien heb ik een ziggo product, en mijn vrouw het vodafone product. Wij zijn niet eens dezelfde persoon!
Waar is mijn ziggo product gebleven?
Vervolgens als ik op het vodafone product klik, zie ik alleen maar dit:

dus zelfs dat werkt niet.
Vervolgens kun je onder een kopje veiligheid zien op hoeveel apparaten je bent ingelogd (actieve sessies), nou 16 apparaten blijkbaar. 16! (Die blijkbaar allemaal met dezelfde browser op dezelfde windows versie zitten) Ik zit maar op 1 pc ingelogd!
Sorry hoor, maar wat een.. nou ja, laat maar... Ik hoop wel dat jullie dit oplossen voordat jullie betalingsherinneringen gaan sturen...