Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig

En wéér een wachtwoord minder!
We worden allemaal ondergedompeld in online accounts voor van alles en nog wat. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone samen te voegen. Ben jij klant van Vodafone en van Ziggo en lijkt het jou ideaal om hier gebruik van te maken? Dan heb je vanaf 25 juli nog maar één inlog nodig voor Mijn Ziggo, My Vodafone, Film1 GO, FOX Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het samenvoegen van de accounts wordt je aangeboden in Mijn Ziggo en My Vodafone omgeving. Voorwaarde is wel dat de gebruikersnaam hetzelfde e-mailadres is. Volg de aangegeven stappen zodat je de verschillende accounts kan samenvoegen om van alle gemakken gebruik te maken. Als je de inlogcombinatie eenmaal goed hebt ingevuld en de koppeling is afgerond, kun je makkelijk switchen tussen Mijn Ziggo en My Vodafone. Wel zo makkelijk.

Bedenk een sterk wachtwoord
Om het gebruik van Mijn Ziggo en My Vodafone nog veiliger te maken hebben we de wachtwoordmeter in het leven geroepen. Deze meter laat de score zien van 0 tot en met 5, waarbij 5 een zeer sterk wachtwoord is. Zo weet je dus precies hoe veilig jij bezig bent. De vereiste is een wachtwoord van minimaal 8 tekens en een score van tenminste 2 op de wachtwoordmeter. Maar hoe hoger hoe beter!

Was jij ook al klant bij UPC voordat het Ziggo werd en maak je gebruik van de WifiSpots? Lees dan even verder…

Mocht je ook gebruik van maken de Ziggo WifiSpots, dan verandert de inlog ook. Je voert hier alleen je nieuwe gebruikersnaam in, namelijk je e-mailadres. Het wachtwoord is hier nog wél hetzelfde als voorheen. Dit wachtwoord is ook op te vragen via Mijn Ziggo. Doorloop hiervoor deze stappen.
153 Reacties 153
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Anne H Ziggo
Ik heb net geprobeerd in edge en daar gebeurt precies hetzelfde;

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Duidelijk. Dat is dan de bedoeling dat het op die manier gaat. Nog niet heel erg chique maar je kan je doel ermee bereiken door op 'Naar Mijn Ziggo' te klikken.

Een aantal van je eerdere vragen gaan specifiek over Cookies. Wist je dat je op https://www.ziggo.nl/cookies/ ook feedback kunt geven?

Wanneer op die pagina iets onduidelijk is of ontbreekt kun je met de feedback optie aan de rechterkant dat meteen doorgeven aan de mensen die daarover gaan 🙂
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ok, dank je wel 🙂
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Anne H Ziggo wrote:

Een aantal van je eerdere vragen gaan specifiek over Cookies. Wist je dat je op https://www.ziggo.nl/cookies/ ook feedback kunt geven?

Wanneer op die pagina iets onduidelijk is of ontbreekt kun je met de feedback optie aan de rechterkant dat meteen doorgeven aan de mensen die daarover gaan 🙂


Uhm, ik zie op die pagina aan de rechterkant helemaal geen feedback optie trouwens?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Shilka wrote:

Anne H Ziggo wrote:
Een aantal van je eerdere vragen gaan specifiek over Cookies. Wist je dat je op https://www.ziggo.nl/cookies/ ook feedback kunt geven?

Wanneer op die pagina iets onduidelijk is of ontbreekt kun je met de feedback optie aan de rechterkant dat meteen doorgeven aan de mensen die daarover gaan 🙂
Uhm, ik zie op die pagina aan de rechterkant helemaal geen feedback optie trouwens?

Dan heb je waarschijnlijk blokkers op je computer staan?
Die houden deze tegen en dan krijg je ze niet te zien 😞
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Nee hoor, een nagelnieuwe installatie van win10, want nagelnieuwe pc van een paar weken oud, alle drivers geupdate, verse installatie van chrome en ook edge, en verder een duur betaalde anti virus die bovenop windows defender zit. Behalve cookies van derden niet toestaan op chrome heb ik verder niets veranderd, en al helemaal geen aparte programmas lopen.

Edge heb ik ook geprobeerd en ook daar geen feedback optie, en die staat dus nog helemaal in de originele instellingen, want die gebruik normaal niet, tot nu toe eigenlijk alleen maar voor ziggo trouble shooten XD

Dus...waar zou het dan aan kunnen liggen, een schonere installatie dan ik nu heb zal ik de komende 5 jaar in ieder geval niet kunnen hebben...
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Shilka, hmm vreemd.. Ik zie namelijk die knop wel, zie het plaatje.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Evert96
Hier is mijn chrome:


en hier is mijn edge:


Dus ik begrijp het echt niet, ik doe toch niets verkeerd?

Alles vers geïnstalleerd en ge-update, tot aan de bios drivers aan toe, meest recente windows versie, zowel chrome als edge volledig ge-update, een officiële betaalde virusscanner zoals een bank die van mij verlangt als je internet bankiert op je pc (McAfee LiveSafe), ik heb steam met games, teamspeak en OBS studio (streaming software) op een aparte harde schijf, het enige wat bij windows op staat is geforce experience voor het updaten van mijn video drivers en chrome. Oh ja, en de enige door mij geïnstalleerde app is spotify. Verder is er helemaal niets geïnstalleerd, of ook maar geïnstalleerd geweest.
Ik weet echt niet meer waar ik het euvel aan mijn kant zou moeten zoeken, want zoals ik eerder zei, een schonere installatie dan dit wordt 't niet...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
*** foutieve tekst verwijderd ***
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik wil als eerste zeggen dat je het antivirus moet gebruiken waar je je het veiligst bij voelt. Shilka

Ik zag zojuist pas de bovenstaande berichten van je en zie dat je McAfee LiveSafe hebt.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je die de-installeert.

Als Ziggo klant kun je gratis gebruik maken van Ziggo Safe Online van F-Secure.

Als ICT'er heb ik flink meer problemen gezien met die een officiële betaalde virusscanners, dan met Defender de laatste 12 jaar (ook 12 jaar gebruikt als zakelijk antivirus onder een andere naam), dus wie dat verzonnen heeft.

Ik zie nergens in de voorwaarden: "een officiële betaalde virusscanner zoals een bank die van mij verlangt als je internet bankiert op je pc "

Voorwaarden grote banken:
ING: De computer of laptop die u gebruikt voor uw bankzaken moet beveiligd zijn met antivirussoftware en een firewall.
ABN-Amro: de meest actuele veiligheidsmaatregelen, antivirusprogrammatuur en firewall(s), tegen virussen, spyware, phishing en ander misbruik.
Rabobank: installeren van antivirus, anti-malware en antispam software op uw apparatuur.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Sorry, maar deze gaat er niet af. Het is namelijk de enige AV die mij in de praktijk genoeg weet te beschermen. Ik moet toegeven dat ik in de afgelopen 12 jaar 3 keer een false positive gehad heb, maar dat was steeds met niet aangemelde early access software. Voor de rest erg tevreden. Ik doe namelijk enorm veel op internet, ik zoek en onderzoek enorm veel op het internet, kom soms wel op over de 200 nieuwe websites per dag (en krijg daarmee soms wel 10.000 cookies er dag mee). Geautomatiseerde cookie en tracker verwijdering is dan ook belangrijk voor mij, net als het voorkomen van het terecht komen op websites met kwaadaardige scripts, automatisch scannen van alles wat er maar op mijn browser gebeurd, veiligheids rapporten van iedere website kunnen bekijken etc. Mijn vorige PC 7 jaar lang op deze manier gebruikt, nooit een virus gehad, wel een stuk of 12 tegengehouden voor ze de voordeur door konden komen. Dat nog ff combineren met iets van 4,9 miljoen kwaadaardige verbindingen blokkeren, en je hebt een tevreden klant.

Daarom vind ik het ook belangrijk dat als ik op een site als deze instel dat ik minimale cookies wil, en dan beloofd krijg dat het er maar 7 zijn, dat ik niet ineens na een mijn ziggo log in procedure over de 35 cookies heb. Als ik een jaar niet zou opruimen zou ik al gauw met 25 gig aan cookies op mn hard drive zitten, dus daar krijg ik al genoeg van binnen XD

Bovendien, als ik naast cookie instellingen veranderen of whitelisten nu ook al mn antivirus er af moet knikkeren om een werkende website te krijgen, dan loop je gewoon als IT afdeling erg achter. Als ik bijvoorbeeld naar https://www.tele2.nl/cookies/ ga (een website die belachelijk veel overeenkomsten heeft met ziggo trouwens, het lijkt wel of ze precies dezelfde software gebruiken voor hun websites), werk het tabje aan de zijkant wel gewoon, net als bij mijn energie leverancier, mijn bank, de Amerikaanse website waar ik vrijwilligerswerk bij doe... alleen bij ziggo niet. Je zou zeggen als mijn antivirus de oorzaak was dat het bij andere websites ook een probleem zou moeten zijn...

Wat trouwens niet wil betekenen dat ik niet kan waarderen dat je me probeert te helpen, net als meerdere andere super users Be rt , dus toch een #LekkerBezig voor jou 😉
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Shilka Met minimale Cookies, heb je ook minimale functionaliteit. Heb je ook een ander device in huis? Maybe een tablet of smartphone? Bezoek dan die Cookie pagina eens. Zie je dan wel de feedback knop?

Nog even aanvullend over het hardnekkige keuze scherm bij het inloggen op Mijn Ziggo: Dit komt omdat je geen Cookies accepteert, de keuze blijft wel nodig. Een Cookie zou dat onthouden en het inlogproces makkelijker maken 😉
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Anne H Ziggo

Met minimale Cookies, heb je ook minimale functionaliteit.


Ik heb de optie "Strikt functioneel en noodzakelijk" gekozen. Ik heb problemen met de werking van de website, en ik heb problemen met het feit dat ik bepaalde handelingen steeds weer moet uitvoeren. En wat staat er bij "Strikt functioneel en noodzakelijk":



Heb je ook een ander device in huis? Maybe een tablet of smartphone? Bezoek dan die Cookie pagina eens. Zie je dan wel de feedback knop?


Ik ben naar https://www.ziggo.nl/cookies/ gegaan op een Samsung Galaxy Tab3, met chrome;
-GEEN- feedback knop te zien

Ik ben naar https://www.ziggo.nl/cookies/ gegaan op een Samsung Galaxy Tab3, met de ingebouwde browser (heet gewoon samsung internet geloof ik);
-GEEN- feedback knop te zien

(En ik heb weer even als controlegroep de cookiesite van tele2 bezocht, die een soortgelijke feedbackknop heeft die midden op de zijkant van de pagina blijft hangen, ook als je scrolt, zal wel een speciaal IT naampje hebben, en daar zie ik de feedback knop -wel- op beide browsers )

Op deze tablet zit trouwens alleen de standaard ingebouwde samsung antivirus.

Nog even aanvullend over het hardnekkige keuze scherm bij het inloggen op Mijn Ziggo: Dit komt omdat je geen Cookies accepteert, de keuze blijft wel nodig. Een Cookie zou dat onthouden en het inlogproces makkelijker make


Als ik éénmaal ingelogd ben, en ik log uit (als het lukt want ik kan 50% van de tijd helemaal niet uitloggen), en ik ga daarna weer opnieuw inloggen, dan lukt het wel zonder dat ik het keuzescherm krijg. Ik krijg dat cookie dus wél, maar pas nádat ik eerst een keer bij het keuzescherm ben geweest.
Echter, als ik mijn browser afsluit, en dan weer opnieuw opstart (maakt niet uit welke browser) moet ik weer opnieuw beginnen en krijg ik weer eerst het keuzescherm. En nee, ik heb níet ingesteld dat mijn browser bij afsluiten automatisch alle cookies verwijderd.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
OK, ik heb inmiddels ontdekt waarom ik geen suggesties tabje heb.


  • Ligt het aan mijn antivirus? Nee.
  • Ligt het aan 'blockers'? Nee.
  • Ligt het aan mijn browser instellingen? Nee.
  • Ligt het überhaupt aan iets aan mijn kant? Nee.
  • Komt het omdat de Ziggo site zo ontworpen/ingesteld is door de IT afdeling van Ziggo dat ik geen feedback knopje krijg, maar andere mensen juist weer wel? Ja.

Maar hoe het precies zit zal ik jullie later uitleggen, want ik zal er heel veel plaatjes bij nodig hebben, maar ik moet nu eerst mijn zoontje van school af halen XD
Laters!
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ok, daar gaan we dan,

Het Mysterie van het Verdwenen Suggestie Knopje

Het leek zo mooi een knopje, daar rechts aan de zijkant, en als je er op klikte kon je een berichtje in typen, dat precies op de juiste afdeling bij de juiste mensen terecht kwam, afhankelijk van op welke pagina je je bevond. Op de pagina over cookies? Je bericht komt terecht bij de mensen die over de cookies gaan.

Eén probleem echter voor mij, het knopje was er niet, op geen enkele pagina, geen enkele browser, en op geen enkel apparaat. Hier vragend veel tot hulp bereidwillige mensen, maar geen passend antwoord.

Dus dan zelf maar op onderzoek uit. En, na enig nadenken, een donkerbruin vermoeden.
Dus op naar de pagina met cookie instellingen, waar we 4 opties zien;



Zou ik het durven? Ja we gaan het gewoon doen. Ik klik de tab 'prestaties' aan, en druk op 'opslaan'. Kom maar op met die turbo website power!

Helaas, geen resultaat.


Dan maar een stap verder... Met lichte aarzeling klik ik op de tab 'Relevantie', en met lichte tegenzin op 'opslaan'.

En wat zie ik, wat verschijnt daar aan de rechter zijde van mijn scherm? Daar is het! Ons lief, klein, zacht zoet suggesties tabje! Als de rode telefoon in de oval office, één klik, en je kunt je bericht precies aan de juiste persoon kwijt, het is terecht!

Als ik vervolgens weer 'prestaties' aanklik, opsla en de pagina ververs is het suggesties tabje weer weg.

Dus, opgelost...? Nee.

Want mijn cookie instelling staan weer terug op 'strikt functioneel en noodzakelijk', en om eerlijk te zijn, ditmaal met nog meer overtuiging.

Waarom? Wil ik dan gewoon dat het niet werkt? Moet ik gewoon iets te zeuren hebben? Ben ik gewoon niet zo'n leuke gast? Nee.
Ik heb een reden hiervoor, en die ga ik nu proberen uit te leggen.

Wat moet ik dus doen om dat felbegeerde suggesties knopje te krijgen? Ik moet minimaal akkoord gaan met de 'relevantie' optie voor cookies. Laten we eens gaan kijken waar we dan eigenlijk mee akkoord gaan;



O.K., dit wil ik dus al eigenlijk niet. Gegevens verzameling van mij, die dan óók nog met andere gegevens koppelen, om vervolgens geanalyseerd te worden.
Hierbij moet ik vermelden dat ik over de afgelopen 8 jaar al 4 keer slachtoffer geworden ben van gehackte databases, waarbij zelfs mijn e-mail met wachtwoord werd buitgemaakt, waarbij ook de versleuteling van het wachtwoord succesvol gekraakt werd. Hierdoor ben ik meer dan normaal doel van spam en phishing mails, dus dat verklaart misschien waarom ik géén fan ben van gegevens verzameling van mij, en al helemáál niet gebundeld en gekoppeld aan nog meer data over mij.

Effectiviteit van campagnes beoordelen klinkt ook al niet goed. Gaat Ziggo volgen of ik minder op sites van concurrenten klik? Wat gaan ze allemaal volgen en opslaan om dit te bepalen?

Website aanpassen, met persoonlijke inhoud en aanbiedingen, wat is dat? Reclames van alleen Ziggo of ook anderen? Gaan jullie mijn volledige web gedrag monitoren hiervoor?

Gelukkig kunnen we hier dieper in duiken. Op de cookie pagina vinden we namelijk een linkje;



Er popt een 'cookietoestemming-tool' tevoorschijn (lekker veel punten bij scrabble!)



O.K., beetje vreemd. Ik zie hier drie categorieën staan, terwijl ik bij bij cookie instellingen 4 keuzes. heb. Blijkbaar moet ik zelf uitvogelen welke secties van de cookietoestemming-tool van toepassing zijn op welke cookie instelling. Bovendien zie ik hier 'advertentiepersonalisering' staan (óók veel punten bij scrabble), maar vind ik die term nergens terug bij de beschrijvingen van de cookie instellingen.

Wel zie ik 'gegevensverzameling' staan, en daarvan weet ik dat dit sowieso voor ons gaat gelden als we voor de 'relevantie' optie moeten kiezen om ons feedback knopje te kunnen bemachtigen. Dus daar gaan we eens even naar kijken;



Ow, dat is vreemd, heb ik verkeerd geklikt? Nee, ik zit echt bij 'Gegevensverzameling' te kijken, en niet bij 'Advertentiepersonalisering'. Toch zie ik bij 'doel van cookies' duidelijk 'advertentieweergave' en 'advertentiepersonalisering' staan.

Gelukkig kunnen we het wel uitschakelen. Oh nee, toch niet, want dan moet je cookies van derden toestaan, want om een cookie niet te krijgen moet je namelijk een cookie toestaan die gaat vertellen dat jij dat cookie niet wilt. Ik weet niet wie die logica bedacht heeft dat je een cookie moet hebben als je een cookie niet wilt hebben, maar ik zou hem niet in een donker steegje tegen willen komen.
Nou ja, jammer, we kijken verder;



Het totale gebrek aan logica begint al een beetje te wennen; Advertentiepersonalisering, advertentieweergave... en we zitten nog steeds bij 'gegevensverzameling' te kijken hier..

En dan 'niet bekend gemaakt'....
OK, blijkbaar moeten we behalve advertentie cookies ook nog complete mysterie cookies toestaan. Wat zou dit doen? Is het compleet onschuldig? Gaat ziggo al mijn familie foto's bekijken? Is het de AIVD die mij gaat checken op jihadistische steekwoorden? Je weet het niet. Het zou kunnen, maar 'niet bekend gemaakt'.

Bovendien begint het me op te vallen dat ik wel heel vaak naar een website moet gaan om toestemming voor cookies weer in te trekken. Waarom is dit vervelend? Omdat als ik naar zo'n website ga, ik daar weer cookie toestemming moet geven voor die website. Dus het kan best wel zijn dat ik op zo'n website toestemming moet geven voor nog 10 websites die ik vervolgens ook weer moet benaderen om de toestemming status te veranderen. Waar dan vervolgens hetzelfde gebeurd. En zo ben je, bij handmatig toestemming veranderen al snel een kleine 12 jaar verder. Maar goed, we kijken verder.






Advertentiepersonalisering..., advertentieweergave..., niet bekend gemaakt..., uitschakelen niet mogelijk... OK, ik weet genoeg. Ik wil dit niet, ik verwacht dit ook niet bij deze categorie.

Dus met ferme klik terug naar 'strikt functioneel en noodzakelijk', opslaan en bijkomen.

Vol onbegrip staar ik naar mijn scherm. Ik begrijp niet waarom een suggestie knopje niet als functioneel wordt beschouwd. Ik begrijp niet waarom bijna alle analyse cookies ook advertentie cookies blijken te zijn. Ook niet waarom sommige niet uitschakel-baar zijn. En al helemaal niet waarom ze nodig zijn voor het functioneren van een suggestie knopje.

Wat ik ook vreemd vind is dat de afdeling cookies en andere lekkernijen van ziggo blijkbaar alleen maar directe klant feedback krijgt van klanten die het niet zo nauw nemen met cookies, en dus helemaal niet directe feedback van klanten die kritischer zijn op cookie gebruik. Lijkt me nu niet echt bevorderlijk voor het zelf-lerend vermogen zullen we maar zeggen.

Dus voor mij helaas geen suggestie knopje. Ik zal nog steeds mijn genoegens en ongenoegens, klachten, problemen als wel suggesties op het toch best wel gezellige forum blijven melden. Dan maar luis in de pels.

Gelukkig valt er hier wel iets te leren. De ziggo moderators weten nu dat zeggen; "anders klik je toch even op het suggestie knopje" geen valide opmerking meer is. Een gedeelte van de website bezoekers kan het knopje immers helemaal niet zien. Hetzelfde natuurlijk voor de ook altijd behulpzame super users, weer een nieuwe tip voor als je nog iemand tegen komt die een knopje maar niet kan vinden terwijl je het zelf wel ziet.

Dit is nu voor mij in ieder geval duidelijk. Nu nog oplossen waarom mijn opgevraagde persoonsgegevens al 3 en halve maand niet binnen willen komen (wordt aan gewerkt in een ander topic), waarom mijn 3 maanden terug ingestelde automatische betaling wel bestaat, maar niet loopt (ga ik later wel aan werken), en of de samenvoeg en half samenvoeg als je niet samenvoegt problemen uiteindelijk opgelost gaan worden op een manier waarbij we niet onze browsers aan ziggo moeten aanpassen, maar andersom!

Dank voor jullie aandacht 🙂
jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
I kan ook niet inloggen in Mijn Ziggo , ik krijg deze webpagina te zien, ik heb geen vodafone !!
https://www.vodafone.nl/sso/static/error.html

Inloggen lukt niet in Chrome wel in Firefox en IE explorer
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
jaccies Heb je Chrome al een keer geklikt op?

Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden en dan op Instellingen resetten.
jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Be rt wrote:
jaccies Heb je Chrome al een keer geklikt op?

Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden en dan op Instellingen resetten.


ja heb ik gedaan , blijft hetzelfde, ook extensies uitgezet, kan nog steeds niet inloggen via Chrome

nog even gezocht en kwam uit bij - Instellingen voor content-cookies-
Indirecte cookies blokkeren-
Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
dit had ik op AAN staan en dan kan ik niet inloggen , op UIT gezet en ik kon weer uitloggen, ik vind dit zeer vreemd van Ziggo, ik wil geen cookies van derde !!!

en in cookie manager gekeken en inderdaad ze gebruiken een cookie voor www.vodafone.nl/sso

nadat ik ingelogd was heb ik - Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
AAN gezet , als je nu uitlogt in Mijn Ziggo dan lukt dat niet krijg je deze fout:
je unt blijven proberen maar uitloggen lukt niet totdat dat ik -Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
UIT gezet had
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Weer die %$#@&%^&$#@ cookies.:fearful:
jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Be rt wrote:
Weer die %$#@&%^&$#@ cookies.:fearful:


Ja ik moet dus van Ziggo cookies accepteren van derde pvd......en dat wil ik niet ook al hebben ze connecties met vodafone. effe melden aan Ziggo denk ik zo

Uitgelicht topic