HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Zoals de titel zegt, ik wil graag tv en bellen opzeggen en naar internet only. Laat me eerst weten wat de kosten zijn van max ten opzichte van 300 mbs, inclusief tijdelijke kortingen. Dan kan ik kiezen.
Bedankt,
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij deze geregeld @Opwierde! Je ontvangt zo nog even een bevestiging per mail van de wijziging, voor de mediabox ontvang je een retourdoos van ons. Goed om te weten is dat er, omdat je bij ons vooruit betaald, komende maand nog een verrekening volgt op de factuur voor de te veel betaalde kosten voor maart.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Als je overgaat naar internet only, heb je ook geen Ziggo Go app.
Of wil je die wel kunnen gebruiken?
Nee, geen ziggo go. Alleen kaal internet willen we.
De kosten kun je vinden op de volgende pagina:
Alleen internet thuis | Kies voor Internet Only | Ziggo
Tijdelijke kortingen op abonnementen zijn er alleen voor nieuwe klanten.
Ok, dan wil ik graag naar “internet complete”.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @Opwierde, welkom op de Community! Ik begrijp dat je het abonnement graag wilt omzetten naar Internet Only. Omdat je in je eerste bericht aangeeft graag te willen weten wat de kosten zijn van max ten opzichte van 300 mbs, hier de vergelijking:
Internet Max zonder Ziggo Go á €60,50
Internet Complete zonder Ziggo Go á €52,95
Het verschil tussen Complete en Max is €7,55. Ik hoor graag op welk pakket de uiteindelijke keuze is gevallen, dan regel ik het. 🙂
Hallo Monica,
Internet Complete zonder Ziggo Go á €52,95 is prima voor ons. Kun je dat regelen?
Bij deze geregeld @Opwierde! Je ontvangt zo nog even een bevestiging per mail van de wijziging, voor de mediabox ontvang je een retourdoos van ons. Goed om te weten is dat er, omdat je bij ons vooruit betaald, komende maand nog een verrekening volgt op de factuur voor de te veel betaalde kosten voor maart.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...