1
Vraag
2
Reacties
R.Schapers

Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Van TV start en internet pakket naar internet only met vaste telefoon

Ik lees hier dat er mensen zijn die overstappen naar internet only omdat ze amper TV kijken. Welnu ik heb nog een Media kastje van UPC, een oude dus. Die gebruik ik niet meer.Daar wil ik vanaf. Gezien alle prijsstijgingen zou ik ook graag naar Internet only overstappen. Maar ik heb ook vaste telefoon, en die wil ik er wel bij houden. Kan dat ? Dus internet only met vaste telefoon en geen heel startpakket meer. Is dit hier zo door te geven ? Ik wil wel graag mijn oude snelheid houden. Dus 75 MB/s. In feite dus het TV start eraf halen. Dit is on line niet te wijzigen zelf.,

Ik wil graag: Internet Only 75 Mb € 43,00 en Volop bellen , dit is iets € 15,00 per maand. Momenteel heb ik een oud abonnement uit 2013, destijds nog UPC

                     

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Bedankt voor de duidelijke opties. Als dit de opties zijn moet ik toch optie A kiezen. Want dat volop bellen heb ik al, zelfs met de hele EU er bij, dat is nu niet meer mogelijk bij Ziggo. Nu is het alleen volop bellen in Nederland. Dat was nog van UPC, dat Volop EU, en Ziggo zet dat voort zolang mijn abonnement duurt. En ik heb door het hele huis vaste toestellen met onderlinge intercoms. Dus dat wil ik zo houden, mede het onbeperkt bellen in de EU. En mijn vrouw belt best wel veel thuis, en ook als je ergens heen belt met lange wachttijden is dat volop bellen wel handig. Anders kost het wachten je elke minuut 13 cent. Verder heb ik zelf een onbeperkt bellen/30Gb Vodafone abonnement mobiel. Dus dat zit ook al goed. Als dit de mogelijkheden zijn dan wordt het Optie A. het is niet anders.

Bekijk in context

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Oke Alexhelpt, bedankt voor je advies en tijd. Ik weet nu de mogelijkheden, en dat is on line wel te regelen.

Bekijk in context

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Dat dacht ik ook maar dat blijft wel gehandhaafd.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Het pakket wat je zou willen afnemen, bestaat helaas niet. Lees hier maar https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Alles-in-1-naar-internet-only/m-p/989017#M140812

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Klopt, dat pakket wil ik ook niet. Ik wil zoals ik hier meer heb gelezen "internet only". Dat is er dus gewoon wel voor € 43,00 per maand. Dat staat in de prijslijst en wordt ook gewoon afgenomen. Mijn vraag was dan of ik er vast bellen bij kon houden zonder het TV start pakket. Dus de producten los. Ik wil in elk geval af van het start TV pakket met decoder. Die is niet meer in gebruik.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Eigenlijk wil je dus interactieve TV en toegang tot Ziggo Go eruit. Daar komt dit op neer.

Je gaat dan naar Internetnet plus kabelTV (Zonder ziggo Go) plus bellen(Volop) Dat zou dan iets van € 6,00 schelen.

 

Ondanks de naam bestaat Internet Only technisch nog niet.

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Betaal nu circa 70 euro voor startpakket.Internet only kost toch 43 euro en volop bellen 13 euro kom ik op 56 euro los uit. Klopt dit ?  

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Internet en TV start plus bellen kost bij mijn weten geen 70 euro dat zit rond € 55,00 mogelijk dat dit nog is aangevuld met een andere optie zoals dat volop bellen.

 

75 Mb gaat inderdaad naar de 43 euro. Je prijs lijkt te kloppen het kan twee euro meer zijn voor het mogen bellen.

 

Een moderator kan meer vertellen wat wel of niet mogelijk is in jouw situatie.

 

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Ik heb nu TV start, Internet start en volop bellen (incl. EU, kon toen nog bij UPC) Kost me € 71,00 ruim. Doe ik alleen de interactieve TV er uit, dus de decoder weg, dan kom ik op € 66,00. Klopt wel met dit. Zonder volop bellen Kost het € 51,00 maar dan betaal je 13 cent per minuut.  Met volop bellen ga je dus heel weinig omlaag in abonnement kosten.

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Maar ik wacht even af wat de formele mogelijkheden zijn. Ik heb namelijk een buurman die heeft internet only, zonder vast bellen dan.  En die betaald iets van € 41,00 p/m. Dat zijn leuke prijzen. En krijgt evengoed nog kabel TV er gratis bij. Puur omdat ie internet via de kabel heeft en dus een kabelaansluiting heeft. En dan kan de kabel TV doorgifte blijkbaar niet apart afgesloten worden. Maar vast (volop) bellen kan hier schijnbaar niet aan toegevoegd worden.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik had toen internet giga 1000mb internet only voor 65 euro per maand 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

A: Internet Start + Kabel TV (met Ziggo GO) + Vast Bellen: €51 (na 1 juli €52,50) + Volop Bellen a €12,95 (na 1 juli €13,95) = €63,95 (na 1 juli €66,45)

B: Internet Start + Kabel TV (met Ziggo GO) zonder Vast Bellen (en dus ook zonder Volop Bellen): €48,50 (na 1 juli €49)

C: Internet Start + Kabel TV (zonder Ziggo GO) zonder Vast Bellen (en dus ook zonder Volop Bellen): €42,50 (na 1 juli €43)

 

In feite kan je dan net zo goed optie C nemen en heb je nog ongeveer €23 euro over om een onbeperkt mobiel abonnement af te sluiten. Ook een optie 😁

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Bedankt voor de duidelijke opties. Als dit de opties zijn moet ik toch optie A kiezen. Want dat volop bellen heb ik al, zelfs met de hele EU er bij, dat is nu niet meer mogelijk bij Ziggo. Nu is het alleen volop bellen in Nederland. Dat was nog van UPC, dat Volop EU, en Ziggo zet dat voort zolang mijn abonnement duurt. En ik heb door het hele huis vaste toestellen met onderlinge intercoms. Dus dat wil ik zo houden, mede het onbeperkt bellen in de EU. En mijn vrouw belt best wel veel thuis, en ook als je ergens heen belt met lange wachttijden is dat volop bellen wel handig. Anders kost het wachten je elke minuut 13 cent. Verder heb ik zelf een onbeperkt bellen/30Gb Vodafone abonnement mobiel. Dus dat zit ook al goed. Als dit de mogelijkheden zijn dan wordt het Optie A. het is niet anders.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Helaas is er inderdaad geen tussenversie met Internet Start + kabel tv zonder Ziggo GO + Vast bellen + je archaïsche Volop Bellen Internationaal  (ik begrijp 'm nu 🙂). Dan zal het uiteindelijk nog een euro'tje duurder worden omdat dat laatste inderdaad €15 p/m is.

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Oke Alexhelpt, bedankt voor je advies en tijd. Ik weet nu de mogelijkheden, en dat is on line wel te regelen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Let wel goed op de kans bestaat dat het EU deel van volop bellen gaat vervallen zodra je iets ingrijpends veranderd. 

R.Schapers
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 6Oplossingen
  • 23Likes

Dat dacht ik ook maar dat blijft wel gehandhaafd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic