Ik heb momenteel een Internet Start abonnement in combinatie met Televisie standaard. In plaats van de gebruikelijke 53,50 betaal ik 35,55 omdat ik als inwonende van Edam-Volendam ook al jaarlijks aan de gemeente betaal voor aansluiting op de kabel. Dat bedrag wordt door Ziggo als korting verrekend in mijn maandabonnement.
Nu wil ik overstappen naar Internet Complete. Samen met mijn Televisie Standaard abo ga ik dan volgens Klantenservice 63,47 betalen. Dat is een verhoging van bijna 28,-! De korting die Ziggo op mijn Start abonnement geeft wordt volgens de helpdeskmedewerker niet berekend over het Complete abonnement. Vreemd! Ik zou maandkosten verwachten van rond de 45,- Euro. Waarom krijg ik geen korting als ik naar sneller Internet wil?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @macmenous52,
Welkom op de Community!
Ook leuk dat je een snelheidsverhoging overweegt, al is een verhoging van 28 euro per maand natuurlijk wat gortig.
Nu is het toevallig zo dat Ziggo een unieke samenwerking met CAI Edam-Volendam heeft.
Omdat je jaarlijks al geld voor de kabel aan de gemeente overmaakt, gelden er andere tarieven.
Normaal gesproken stopt korting bij een wijziging van een pakket, maar daar is hier natuurlijk geen sprake van.
Als je wil, kan je het pakket alsnog aanpassen met behoud van die korting.
De juiste tarieven vind je op deze pagina.
Alvast veel plezier van de hogere internetsnelheid!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat staat er in de voorwaarde van die korting?
Goedemorgen @macmenous52,
Welkom op de Community!
Ook leuk dat je een snelheidsverhoging overweegt, al is een verhoging van 28 euro per maand natuurlijk wat gortig.
Nu is het toevallig zo dat Ziggo een unieke samenwerking met CAI Edam-Volendam heeft.
Omdat je jaarlijks al geld voor de kabel aan de gemeente overmaakt, gelden er andere tarieven.
Normaal gesproken stopt korting bij een wijziging van een pakket, maar daar is hier natuurlijk geen sprake van.
Als je wil, kan je het pakket alsnog aanpassen met behoud van die korting.
De juiste tarieven vind je op deze pagina.
Alvast veel plezier van de hogere internetsnelheid!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.