HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedenavond,
Vandaag gelezen op Tweakers.net dat Ziggo het tarief voor 1000/100Mbit/s internetsnelheden verlaagt met € 4, --per maand en tevens de naam wijzigt van “Giga” in “Elite”.
Mijn vragen:
Wordt mijn Giga verbinding als onderdeel van mijn Internet Giga en TV Next
Compleet abonnement (zelf samengesteld) automatisch ook verlaagd met € 4,-- per maand?
Zo niet, hoe kan/moet ik dat zelf doen?
(Ik kan mij niet tenminste niet voorstellen dat Ziggo voor dezelfde snelheden “Giga” en “Elite” 2 tarieven hanteert.)
Graag een reactie van één van de moderatoren, zo dat wij als klanten met een “Giga” verbinding weten waar we aan toe zijn.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
We hebben inderdaad een aantal voorbeelden gezien van klanten waarin onterecht een contractermijn van 12 maanden in de bevestiging werd benoemd. Dit wordt momenteel onderzocht.
Als je nu geen jaarcontract meer hebt, dan blijft de looptijd van je abonnement ongewijzigd wanneer het abonnement wordt gewijzigd van Internet Giga naar Internet Elite.
Hey @Blauwvinger , van harte welkom op de Community!
Het kan goed kloppen dat je een bericht hebt gelezen hierover. Het klopt inderdaad dat per 2 oktober de namen van onze pakketten zijn aangepast. Een aantal oude pakketten (Complete en Max) is komen te vervallen en anderen hebben een nieuw jasje gekregen. Hierbij zijn de prijzen inderdaad ook aangepast.
Hoe zit dit nu?
Het is niet mogelijk om in Mijn Ziggo de wijziging te maken. Je snelheid wordt in je huidige pakket automatisch verhoogd en je pakket blijft verder hetzelfde.
Wil je graag over naar Internet Elite? Dat kan, dit kun je dan bij de klantenservice of via een servicekanaal (zoals hier) aanvragen. In dit geval kan ik je daar dus bij helpen om het pakket voor je om te zetten.
Jij hebt nu het Internet Giga en TV Complete Next & Bellen pakket voor € 85,75 per maand.
Ik kan je dan dus omzetten naar de nieuwe portfolio Internet Elite en TV Complete Next & Bellen voor € 81,75 per maand.
Zal ik dat voor je regelen? 🙂
@Blauwvinger Ik heb daar nog niets over kunnen vinden en nog niets gelezen op dit forum of bij Ziggo, ben zelf ook benieuwd.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
ik ben ook vooral benieuwd of het ook geld voor internet giga icm tv max next mini
@Bert Ik denk dat naar dit artikel verwezen wordt:
https://tweakers.net/nieuws/214174/ziggo-wijzigt-internetpakketten-en-verlaagt-prijs-duurste-pakket....
Wezenlijk is het een nieuw product, als de prijzen voor bestaande klanten in het verleden naar beneden zijn bijgesteld is er een kans dat dit nu weer gebeurd. In principe zou men een abonnement moeten nemen op het nieuwe product.
Maar dit is zoals geschreven aan een Ziggo medewerker om op te helderen.
@MR_CHIP het TV abonnement zal hier los van staan.
dat snap ik maar wordt het internet gedeelte dan wel goedkoper , als het samen is met een tv product
Wij hebben internet Compleet en kregen een mail dat ons internet vanaf 1 oktober verhoogd word van 400 naar 500 Mbit/s.
Maar als ik nu kijk in mijn ziggo om mijn internet te wijzigen zou ik mijn internet pakket kunnen wijzigen van internet compleet 500 Mbit/s (€71,50) naar internet start xxl 400 Mbit/s (€65,50)
Dus antwoord geven op de vraag kan ik niet echt maar ik denk niet dat je de korting krijgt maar je internet snelheid omhoog gaat.
Misschien denk ik wel verkeerd (maar dat hoor ik dan wel), als Ziggo zelf de prijzen niet verlaagd voor bestaande klanten, kan je dan niet gewoon eerst je Giga abonnement downgrade naar start-xxl en vervolgens weer upgraden naar Elite (en als je dat doet zonder een kortingen te accepteren dan ga ook niet een nieuwe jaar contract aan)?
@DON PAPA schreef:Misschien denk ik wel verkeerd (maar dat hoor ik dan wel), als Ziggo zelf de prijzen niet verlaagd voor bestaande klanten, kan je dan niet gewoon eerst je Giga abonnement downgrade naar start-xxl en vervolgens weer upgraden naar Elite (zonder kortingen te accepteren zodat je niet een nieuwe jaar contract aangaat)?
Op Tweakers is te lezen dat klanten van Basic naar Lite zijn gegaan, zonder een jaar contract of wat dan ook.
Dus een downgrade zal niet hoeven gewoon bellen dat je over wil naar het Elite abonnement. Of indien mogelijk in de Mijn Ziggo omgeving doen.
@MR_CHIP schreef:dat snap ik maar wordt het internet gedeelte dan wel goedkoper , als het samen is met een tv product
Maakt volgens mij niks uit Internet Giga en Elite zijn feitelijk verschillende producten al is de snelheid hetzelfde.
@Garihd Schreef: Of indien mogelijk in de Mijn Ziggo omgeving doen.
Daar had ik al even gekeken, maar na 5 minuten het onderstaande scherm te hebben gezien, ben ik gestopt... 😉
mijn ziggo werkt idd nog steeds niet lekker voor iedereen , iets wat ook al maanden aan de gang is ........
Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag. Ik heb een giga internet only abonnement en zou graag die € 4 minder willen gaan betalen als er daadwerkelijk voor de rest niks verandert.
Dit is in mijn beleving hetzelfde wat KPN onlangs heeft gedaan een compleet nieuwe abonnementen pakket. Zelfde snelheden iets andere prijzen. Ik betaal nu iets meer dan wanneer ik over zou gaan naar dezelfde snelheid van de andere portfolio.
Kortom ik verwacht dat de Ziggo klanten gewoon over kunnen van Giga naar Elite, of welke wijziging dan ook. Blijkbaar even niet zo makkelijk via Mijn Ziggo dus dan gewoon bellen.
Het is natuurlijk beter dat een Ziggo medewerker helderheid verschaft.
ziggo gaat je niet automatisch omzetten, je zult denk ik zelf naar klantenservice moeten bellen om je giga naar elite abo om te zetten. via mijnziggo kan dit niet 😉
Hey @Blauwvinger , van harte welkom op de Community!
Het kan goed kloppen dat je een bericht hebt gelezen hierover. Het klopt inderdaad dat per 2 oktober de namen van onze pakketten zijn aangepast. Een aantal oude pakketten (Complete en Max) is komen te vervallen en anderen hebben een nieuw jasje gekregen. Hierbij zijn de prijzen inderdaad ook aangepast.
Hoe zit dit nu?
Het is niet mogelijk om in Mijn Ziggo de wijziging te maken. Je snelheid wordt in je huidige pakket automatisch verhoogd en je pakket blijft verder hetzelfde.
Wil je graag over naar Internet Elite? Dat kan, dit kun je dan bij de klantenservice of via een servicekanaal (zoals hier) aanvragen. In dit geval kan ik je daar dus bij helpen om het pakket voor je om te zetten.
Jij hebt nu het Internet Giga en TV Complete Next & Bellen pakket voor € 85,75 per maand.
Ik kan je dan dus omzetten naar de nieuwe portfolio Internet Elite en TV Complete Next & Bellen voor € 81,75 per maand.
Zal ik dat voor je regelen? 🙂
kan je checken hoe de prijzen voor mij zijn , en me dat laten weten dan zal ik mijn curator op de hoogte brengen om die wijziging te mailen naar jullie schuldbeheer afdeling
Natuurlijk kan ik dat voor je, @MR_CHIP . Ik spiek gelijk voor je!
Je hebt nu Internet Giga en TV Max Next Mini voor € 95,- per maand.
De nieuwe portfolio is dan Internet Elite en TV Max Next Mini voor € 91,- per maand.
Je zit nog wel in een jaarcontract, maar hebt geen lopende korting meer. Deze wijziging moet dan ook geen probleem vormen. Als je dit doorgeeft aan je curator, wordt het geregeld voor je ;-).
@Marije Schreef: Wil je graag over naar Internet Elite? Dat kan, dit kun je dan bij de klantenservice of via een servicekanaal (zoals hier) aanvragen. In dit geval kan ik je daar dus bij helpen om het pakket voor je om te zetten.
Ik dacht dat de helpdesk & moderators het al behoorlijk druk hadden (ik heb gister ruim 40 minuten in de wacht gestaan om de helpdesk te bereiken), en dan gaat Ziggo dit ook nog op het bordje leggen van deze medewerkers 🤔. Waarom niet gewoon alles via de "Mijn Ziggo" app laten regelen, denk ik dan
@Marije schreef:Natuurlijk kan ik dat voor je, @MR_CHIP. Ik spiek gelijk voor je!
Je hebt nu Internet Giga en TV Max Next Mini voor € 95,- per maand.
De nieuwe portfolio is dan Internet Elite en TV Max Next Mini voor € 91,- per maand.
Je zit nog wel in een jaarcontract, maar hebt geen lopende korting meer. Deze wijziging moet dan ook geen probleem vormen. Als je dit doorgeeft aan je curator, wordt het geregeld voor je ;-).
ik denk dat ik dan voor nu effe wacht tot einde contract en dan gelijk effe bel voor een mooie korting
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.