1
Vraag
2
Reacties
Klaas56

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Van Alles-in-1 Basis naar Alles-in-1 Start

Beste lezer,

 

Voor de tv in de woonkamer heb ik nu Alles-in-1 Basis en gebruik een CI+ module met Smartcard (beide in eigendom).

Voor een extra tv wil ik de Next Mini gaan gebruiken. Mijn abonnement zal ik dan moeten omzetten naar een Alles-in-1 Start met Next Mini.

Mijn vraag is of na deze wijziging van het abonnement de CI+ module met Smartcard in de woonkamer gewoon blijven werken.

 

Alvast dank voor de reacties.

Klaas.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Eigen CI+ modules en smartcards blijven actief.

Ik heb ook een jaren oude eigen smartcard nog steeds in gebruik en heb er ook een Next nadien bijgenomen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Eigen CI+ modules en smartcards blijven actief.

Ik heb ook een jaren oude eigen smartcard nog steeds in gebruik en heb er ook een Next nadien bijgenomen.

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Omdat er hier behalve @Bert niemand reageert, heb ik contact gehad met de klantenservice.

Zij bevestigen dat de eigen CI+ module met Smartcard blijven werken bij een abonnementswijziging.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemorgen @Klaas56, de reden waarom er verder niemand reageert, komt omdat @Bert het antwoord al aan je geeft. Bij een pakketwijziging behoud je gewoon het apparatuur wat actief staat. Behalve als je de hoofdbox omruilt, alles wat extra is, blijft staan! 

Is het verder ook geregeld met de klantenservice? 

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Dank voor de uitleg @Danitsja. De abonnementswijziging regel ik verder zelf.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Nog even een kleine toevoeging aan mijn verhaal: Wel mag je max 5 apparaten actief hebben staan in het abonnement, kom je daar boven qua aantal apparaten? Dan moet je één opzeggen wil je iets anders daarvoor in de plaats hebben. Graag gedaan @Klaas56 

Maak er een top weekend van! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic