1
Vraag
2
Reageer en help mee
Louis Schelleke

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Valse indruk

Er staat " Omdat u Ziggo met Vodaphone combineert …..".
Ik heb wel Ziggo maar nooit Vodaphone gehad. Nimmer!
Na bellen blijkt dat er wordt bedoeld " ALS u Ziggo met Vodaphone combineert….."
Nog meer mensen zo'n valse indruk brief ontvangen?

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Louis Schellekens . Als dit inderdaad zou betekenen "Als u Vodafone.." zou het inderdaad flink misleidend zijn.
Ik kon me al niet voorstellen dat dit het geval was, dus ik ben even op onderzoek uit gegaan.

Op jouw adres staat wel degelijk een Vodafone abonnement actief. Dezelfde achternaam als jij, voorletter R. Het telefoonnummer eindigt op 63. Waarschijnlijk is dit familie van je?
De voordelen van het combineren van Ziggo en Vodafone gelden niet alleen wanneer 1 specifiek persoon beide abonnementen heeft, maar beide abonnementen op 1 adres actief staan.

Dit betekent dat de persoon met het Vodafone abonnementen de voordelen van Vodafone heeft, en dat jij de voordelen van Ziggo krijgt. Deze brief betekent dus precies wat er staat. Namelijk dat je een gratis extra zenderpakket mag kiezen en een gratis Ziggo Safe Online pakket hebt. Goed nieuws, toch? 😄
Louis Schelleke
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kijk. U heeft het nu goed uitgezocht. Een inwonend kind heeft inderdaad Vodaphone. Wist ik niet.
De dame bij de telefonische helpdesk had dit niet ontdekt. Bij bleef bij de "Als U ook Vodaphone erbij neemt DAN kunt u van aanbod profiteren" uitleg.
Opgelost. Dank Lycke
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Louis Schellekens wrote:
Kijk. U heeft het nu goed uitgezocht. Een inwonend kind heeft inderdaad Vodaphone. Wist ik niet.
De dame bij de telefonische helpdesk had dit niet ontdekt. Bij bleef bij de "Als U ook Vodaphone erbij neemt DAN kunt u van aanbod profiteren" uitleg.
Opgelost. Dank Lycke


Ik ben blij dat je het nog hier hebt neergelegd, zodat je alsnog de juiste uitleg gekregen hebt :blush:. De dame die je gister gesproken hebt, zal ik even benaderen zodat ze voortaan weet hoe de vork in de steel zit.

Geniet ervan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic