1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ziggeau

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

VPN op android tv wordt geblokkeerd door Connectbox

Hallo, 

Ik heb sinds begin januari een internetabonnement bij Ziggo, en wil graag mijn Windscribe VPN werkend krijgen. Ik gebruik deze om op mijn android tv box internationale Netflix te kijken. Dit hoort te werken, via mijn vorige provider T-Mobile kon het ook (Netflix blokkeert deze dienst dus niet)

Nu blijkt dat de firewall in de Connectbox deze tegenhoudt (zodra ik het even uit zet, werkt het wel). Dus mijn vraag: hoe kan ik de Connectbox dusdanig instellen dat de firewall zijn werk blijft doen, maar de Android box wel met de VPN service verbonden kan worden?

 

Dank alvast!

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de android tv al 30 seconde van de stroom gehad?

Ziggeau
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anoniemforum wrote:

heb je de android tv al 30 seconde van de stroom gehad?

Tv, Android box en receiver gaan elke avond van het stroom als ik naar bed ga. Dat heeft iig niets opgebracht.

Ziggeau
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost!

 

Binnen de VPN settings het protocol Ikev2 aangepast naar Wireguard, en nu werkt het als vanouds.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Ziggeau wrote:

Opgelost!

 

Binnen de VPN settings het protocol Ikev2 aangepast naar Wireguard, en nu werkt het als vanouds.

mooi

houd wel rekening mee dat via vpn de ziggo go tv app niet werk als je die wilt gaan gebruiken

Ziggeau
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anoniemforum wrote:
Ziggeau wrote:

Opgelost!

 

Binnen de VPN settings het protocol Ikev2 aangepast naar Wireguard, en nu werkt het als vanouds.

mooi

houd wel rekening mee dat via vpn de ziggo go tv app niet werk als je die wilt gaan gebruiken

 

Geen probleem, ik schakel het alleen in wanneer ik Netflix gebruik.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic