Beste Community,
Al een tijdje klant bij Ziggo met het standaard tv en internet abonnement. Nu werd ik vorige week gebeld met een aanbod voor het GiG netwerk. Vanwege de beperking omtrent deze hoge snelheid van mijn Ubiquiti apparatuur hier voor bedankt. Nu heb ik van de week gebeld voor een upgrade naar een hogere internet snelheid en de Mediabox next.
Uiteindelijk kwam ik uit op het Max pakket voor zowel internet als tv. Mijn abonnement loopt tot juni of juli dit jaar. Volgens de gesproken medewerker kon ik binnen mijn huidige abonnement de upgrade activeren zonder opnieuw een verbintenis aan te gaan. Wel was dan wel noodzakelijk om geen nieuwe korting of aanbieding te accepteren. Prima, kan ik een aantal maanden kijken of het bevalt en echt noodzakelijk is (internet).
Nu zag ik vandaag een mail waarin stond dat het contract voor 12 maanden is, en dat er een bedrag wordt gerekend van 19,95 euro administratiekosten. Dit is dus niet zoals aan de telefoon is besproken.
Gebeld naar de klantenservice en uitermate vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. Volgens haar was het dus niet mogelijk in een lopend contract een upgrade te activeren. Zij heeft verschillende afdelingen gebeld voor informatie. Kortom 19,95 wordt gecrediteerd. Gesprek met eerste medewerker terug luisteren scheen nogal lastig te zijn.
Twee verschillende medewerker, twee verschillende verhalen. Waar gaat de communicatie mis?