1
Vraag
2
Reageer en help mee
pd1kor

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Upgraden van oud z2 abbo wil niet

Hallo,

ik heb nog een oud z2 abbo en probeer te upgraden naar elite 1000mb abbo, dit gaat goed tot de laatste pagina daar blijft alles vast zitten met de melding : 

pages.deepLinkorder.loadingProducts

kan dit worden opgelost?

9 Reacties 9
Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5294Likes

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de werkdruk binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Wacht u totdat een Ziggo mod hier verschijnt, zodra deze uw vraag behandelt zal hij/zij zich hier melden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13998Posts
  • 1175Oplossingen
  • 6109Likes

Hey @pd1kor . Daar was ik al! Niet handig dat het online zelf niet lukt. Oude abonnementen kunnen hierin wel eens wat grillig zijn. Ik zal je helpen. 

Je hebt momenteel Internet Z2 & TV Standaard Met Smartcard. Wil je hier Internet Elite met TV Start van maken? Je ontvangt dan een Next Mini in bruikleen bij het abonnement. Je huidige smartcard/mediabox zijn in jouw bezit en kan je ook gewoon blijven gebruiken (maar de Next mini komt er dan wel sowieso bij, ook). 

pd1kor
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt idd, internet elite en tv start ci. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3954Posts
  • 328Oplossingen
  • 1568Likes

@pd1kor helemaal goed, regelen we voor je. Veel plezier er vast mee!

Per e-mail krijg je nog een nette bevestiging en als daar wordt gevraagd deze goed te keuren, dan kan je dat daar doen. 

pd1kor
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo lycke en Jacob, bedankt voor jullie hulp 

ik heb idd een email gehad over de bestelling ,helemaal goed. Nu las ik dat er ook een nieuwe modem onderweg is, hier had ik niet mee gerekend omdat mn huidige modem in bridge staat. Dit moet met de nieuwe dus weer netzo aangezien ik hier een unifi/ ubiquity pro netwerk heb. 
lk had dot niet vermeld maar hoop dat jullie dat ook kunnen fixen ( alsnog)

alvast bedankt

kor

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@pd1kor  schreef:

Hallo lycke en Jacob, bedankt voor jullie hulp 

ik heb idd een email gehad over de bestelling ,helemaal goed. Nu las ik dat er ook een nieuwe modem onderweg is, hier had ik niet mee gerekend omdat mn huidige modem in bridge staat. Dit moet met de nieuwe dus weer netzo aangezien ik hier een unifi/ ubiquity pro netwerk heb. 
lk had dot niet vermeld maar hoop dat jullie dat ook kunnen fixen ( alsnog)

alvast bedankt

kor

meestal komt het modem online in dezelfde modus als het oude modem (bridge mode dus )

alleen kan het ook zijn dat het aansluitpunt niet helemaal up2date genoeg is voor het nieuwe modem om optimaal te werken

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2348Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Dan is er een monteur nodig om je aansluiting te vervangen! @pd1kor Laat je van je horen als je pakket er is? Dan plannen we een monteur in! 

pd1kor
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ah oke , is niet op afstand te fixen dus. Zal laten weten als het pakket er is.

thx

pd1kor
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Even een update, mn nieuwe abbo werkt inmiddels bedraad ruim 900mb down en dik 100mb up. 
er hoeft geen monteur bij gewoon modem aansluiten en via de zelfhulp bridge mode aanzetten al met al 10min werk en het werkt weer. 
In mijn geval van de oude wite connectbox v1 naar de zwarte v2+ . Er is 1 verschil, de lan kabel in poort 4. (2,5gig) bij de v1 was dat lan 1.

iedereen bedankt voor de hulp, top zo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic