1
Vraag
2
Reacties
digibeta

Level 6
  • 102Posts
  • 4Oplossingen
  • 30Likes

Upgraden van actie?

Beste,

Ik wil het TV only abonnement van mijn moeder upgraden via deze actie: https://www.ziggo.nl/euro

Kan ik daarna dit pakket upgraden met Voip bellen?
En kan het TV pakket ook geupgrade worden zodat ze de Next mini krijgt?

En zo ja wat gebeurt er dan met de actieprijs?

#durftevragen 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @digibeta

 

Voor het huidige tv-abonnement betaalt u nu 20,95. Voor slechts 1,- extra per maand krijgt u hier Internet en Vast Bellen bij. Een heel jaar lang. Daarna is de prijs van het pakket €46,- per maand.

Dit pakket kan niet worden uitgebreid met een Next/Mini.

Overigens is het pakket niet mogelijk icm voIP bellen. Mocht je het Volop bellen pakket bedoelen, die kun je wel toevoegen 🙂

Mocht je vragen hebben over het pakket of inhoud, mag je me gerust een privebericht sturen.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
digibeta
Topicstarter
Level 6
  • 102Posts
  • 4Oplossingen
  • 30Likes

Ah, ik zie nu de 'kleine' lettertjes. 🙂

"Uw abonnement loopt minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kunt u maandelijks opzeggen. Tussendoor iets wijzigen aan uw pakket? Dat kan zowel in het eerste jaar, als daarna."

Hoewel, ik weet niet of ik het TV pakket kan uitbreiden en wat dit doet met de actieprijs.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de next (mini) is alleen verkrijgbaar in combinatie met internet start compleet max of giga,

met het voordeel pakket is de next (mini) helaas niet mogelijk

tv only is alleen tv start met ci+ module of kabel tv mogelijk

digibeta
Topicstarter
Level 6
  • 102Posts
  • 4Oplossingen
  • 30Likes

Ja ok dat snap ik maar ik vraag me af of ik daarna kan upgraden. En wat doet dat met de (actie)prijs?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Wacht even een Ziggo moderator af die kan je precies vertellen hoe en wat en/of je verzoek voor je uitvoeren.

Zet de postcode en het huisnummer van je moeder tussen haakjes achter je eigen postcode en huisnummer met moeder ervoor.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@digibeta  schreef:

Ja ok dat snap ik maar ik vraag me af of ik daarna kan upgraden. En wat doet dat met de (actie)prijs?


Doorgaans vervallen kortingen bij een voortijdse upgrade dat hangt van de upgrade af, Ziggo gebruikt geen VOIP, althans via een Docsis heet dat Packetcable.

 

 Of wordt er Volop bellen a 12,95 p/m bedoeld?

Wat wijzigingen  betreft een zenderpakket aan of uitzetten zal geen invloed mogen hebben.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @digibeta

 

Voor het huidige tv-abonnement betaalt u nu 20,95. Voor slechts 1,- extra per maand krijgt u hier Internet en Vast Bellen bij. Een heel jaar lang. Daarna is de prijs van het pakket €46,- per maand.

Dit pakket kan niet worden uitgebreid met een Next/Mini.

Overigens is het pakket niet mogelijk icm voIP bellen. Mocht je het Volop bellen pakket bedoelen, die kun je wel toevoegen 🙂

Mocht je vragen hebben over het pakket of inhoud, mag je me gerust een privebericht sturen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic