Gerrit007

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Upgrade

Goedendag,

 

Onlangs heb ik op 3 februari besloten om een upgrade van mijn Ziggo abonnement te doen.

Maar na enkele uren toch maar besloten om dit weer te annuleren. Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Deze dame zou het gaan annuleren en dan was het opgelost. 

Maar 2 dagen later  krijg ik een grote doos opgestuurd met allemaal nieuwe spullen. Weer gebeld en dit was helaas een foutje. Dit pakket moest ik gewoon retour sturen. Dan werd het intern geregeld en het upgrade proces was al geannuleerd. Weer 4 dagen later had ik geen telefoon meer meer. Contact gelegd en was iets verkeerd afgesloten. Weer 1 dag later werd er een veel hoger bedrag afgeschreven in tegenstelling wat ik gewend was. Weer gebeld en het bleek dat dit administratief niet mogelijk was om te corrigeren en ik moest maar een maand wachten om te zien of ik dan in maart minder betaalde. 

 

Vandaag heb ik plotseling geen tv meer op 1 toestel. Weer gechat. Deze medewerker wist niets van een annulering en zei dat ik gewoon de upgrade had en daarom de oude mediaboxen waren geblokkeeerd.  Nou i heb dus op 1 box nog steeds tv. Maar moest  dan maar op die andere 3 dagen wachten. Deze Daniel zou alles in orde maken. Vervolgens verbreekt hij abrubt de chat. Terwijl ik netjes en beleefd was. 

Ik wordt gek van Ziggo. 4 medewerkers vertellen mij 4 verschillende verhalen. 

 

Zit nu met een 1 tv zonder verbinding, kinderen boos. 

 

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd door Ziggo.

 

Bedankt allemaal!

Hoe moeilijk kan het zijn?

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier op het forum heb je een vast aanspreekpunt en de Ziggo moderators kunnen diep in de systemen kijken en zo nodig aanpassingen uitvoeren.

Morgen komen zij hier langs in dit topic.

 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Gerrit007 en welkom op de Community, 

Ontzettend vervelend dat het allemaal in het honderd gelopen is na de recente pakketwijziging! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en zo te zien is het pakket inmiddels adminsitratief gezien hersteld. Ook zie ik dat je modem en mediabox op dit moment weer verbinding hebben. Werkt alles op dit moment ook weer volledig naar wens? Anders pakken wij hier graag de draad verder met jou op. 

Groeten,

Paul 

Gerrit007
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

op dit moment werkt inderdaad alles weer naar behoren zover ik kan zien.

Maar wat een gedoe. Slechte ervaring. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gerrit007 Fijn om te lezen dat alles inmiddels wel weer werkt. Ik snap dat je niet blij bent dat het allemaal niet van een leien dakje gegaan is.
Kunnen wij je op dit moment misschien nog ergens mee helpen?

Gerrit007
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op dit moment niet. 

Bedankt voor de hulp. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gerrit007 Heel graag gedaan. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.
Nog een prettige dag!
Groeten,

Paul

Uitgelicht topic