Goedendag,
Onlangs heb ik op 3 februari besloten om een upgrade van mijn Ziggo abonnement te doen.
Maar na enkele uren toch maar besloten om dit weer te annuleren. Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Deze dame zou het gaan annuleren en dan was het opgelost.
Maar 2 dagen later krijg ik een grote doos opgestuurd met allemaal nieuwe spullen. Weer gebeld en dit was helaas een foutje. Dit pakket moest ik gewoon retour sturen. Dan werd het intern geregeld en het upgrade proces was al geannuleerd. Weer 4 dagen later had ik geen telefoon meer meer. Contact gelegd en was iets verkeerd afgesloten. Weer 1 dag later werd er een veel hoger bedrag afgeschreven in tegenstelling wat ik gewend was. Weer gebeld en het bleek dat dit administratief niet mogelijk was om te corrigeren en ik moest maar een maand wachten om te zien of ik dan in maart minder betaalde.
Vandaag heb ik plotseling geen tv meer op 1 toestel. Weer gechat. Deze medewerker wist niets van een annulering en zei dat ik gewoon de upgrade had en daarom de oude mediaboxen waren geblokkeeerd. Nou i heb dus op 1 box nog steeds tv. Maar moest dan maar op die andere 3 dagen wachten. Deze Daniel zou alles in orde maken. Vervolgens verbreekt hij abrubt de chat. Terwijl ik netjes en beleefd was.
Ik wordt gek van Ziggo. 4 medewerkers vertellen mij 4 verschillende verhalen.
Zit nu met een 1 tv zonder verbinding, kinderen boos.
Wordt van het kastje naar de muur gestuurd door Ziggo.
Bedankt allemaal!
Hoe moeilijk kan het zijn?