Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Get a Grip now
Level 1

Unlimited Learning

Hallo Community Members,

 

Onlangs hebben wij een folder gekregen over Unlimited Learning. Als Stichting zijnde is dit heel aantrekkelijk voor ons. Echter vinden wij geen manier om hier gebruik van te maken.

 

De volgende acties zijn al ondernomen en besproken met de klantenservice:

- Een Mijn Ziggo account is aangemaakt;

- Met dit account geprobeerd in te loggen bij Unlimited Learning maar wij krijgen de melding dat de combinatie van e-mail en wachtwoord niet bekend is (zowel e-mail als wachtwoord was correct ingevuld);

- Vervolgens geklikt op (her)activeren van het account om een nieuw wachtwoord aan te maken via een mail maar deze mail is nooit aangekomen.

 

Wij zijn hier al ongeveer een week mee bezig en de klantenservice stuurde ons naar deze Community.

Heeft iemand een oplossing voor ons?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16

Hi en welkom @Get a Grip now

Voordat we in aannames vervallen: er wordt een zakelijk account afgenomen dat voldoet aan de voorwaarden om aan Unlimited Learning deel te nemen?

 

Zie ook https://www.ziggo.nl/zakelijk/unlimitedlearning, en dan met name:

 

Ik kan niet inloggen bij Unlimited Learning. Wat moet ik nu doen?
Dat je niet kan inloggen bij Unlimited Learning kan meerdere oorzaken hebben. Op dit moment is ons platform alleen toegankelijk voor Ziggo Zakelijk Internet en/of Vodafone Red Pro klanten. Krijg je een foutmelding dat de website niet beschikbaar is of op dit moment niet reageert? Dat betekent dat we bezig zijn met een update. Wij vragen je geduld te hebben en het over een uur nog een keer te proberen. Mocht het probleem aanhouden, neem dan contact met ons op via support@unlimitedlearning.nl

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat is een vreemde actie van de zakelijke klantenservice, want dit is een consumentenforum waar deze Unlimited Learning in het geheel niet bekend is. Unlimited Learning | Ziggo Zakelijk

 

Ziggo moderators kunnen ook niet veel in het zakelijk deel van Ziggo, vanwege privacy en andere gebruikte systemen en technieken.

 

Heb je een abonnement bij beiden? Ziggo en Vodafone? Unlimited Learning | Ziggo Zakelijk

 

Wil jij nog meer uit Unlimited Learning halen? Kies dan voor Vodafone en Ziggo samen. Want als je zakelijke klant bent bij beiden, dan profiteer je van tot maar liefst 250 gratis gecertificeerde online trainingen, webinars en podcasts.

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Hi en welkom @Get a Grip now

Voordat we in aannames vervallen: er wordt een zakelijk account afgenomen dat voldoet aan de voorwaarden om aan Unlimited Learning deel te nemen?

 

Zie ook https://www.ziggo.nl/zakelijk/unlimitedlearning, en dan met name:

 

Ik kan niet inloggen bij Unlimited Learning. Wat moet ik nu doen?
Dat je niet kan inloggen bij Unlimited Learning kan meerdere oorzaken hebben. Op dit moment is ons platform alleen toegankelijk voor Ziggo Zakelijk Internet en/of Vodafone Red Pro klanten. Krijg je een foutmelding dat de website niet beschikbaar is of op dit moment niet reageert? Dat betekent dat we bezig zijn met een update. Wij vragen je geduld te hebben en het over een uur nog een keer te proberen. Mocht het probleem aanhouden, neem dan contact met ons op via support@unlimitedlearning.nl