Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
DMorris
Level 2

Unable to log in to Mijn Ziggo

Whenever I try to login to Mijn Ziggo I get this error message:

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: 002

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account! 

Bekijk in context

Uitgelicht
DMorris
Level 2
Topicstarter

Apologies, I thought I had replied. 

Yes I do have access now

2 Kudos
Ga naar reactie
13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wanneer start je abonnement?

0 Kudos
DMorris
Level 2
Topicstarter

01 November

0 Kudos
puppie
Level 17

dan is jouw administratie nog niet geheel verwerkt bij ziggo soms duurt dit wel twee dagen.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@DMorris Laat het hier weten als het 03-11-2022 nog niet gelukt is.

0 Kudos
DMorris
Level 2
Topicstarter

Still unable to log in, same error and error code

0 Kudos
DMorris
Level 2
Topicstarter
0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account! 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Have you been able to check if you have access @DMorris?

0 Kudos
DMorris
Level 2
Topicstarter

Apologies, I thought I had replied. 

Yes I do have access now

MartinB75
Level 2

Hier dezelfde foutmelding en kan ook geen tv kijken via go app We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: 002

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@MartinB75 welkom hier! Een foutcode, altijd balen. In deze herkennen we wel één en ander, meestal heeft dit te maken met:

- je bent nieuwe klant. Je gegevens moeten ingeladen worden. Als je nét een account hebt aangemaakt, probeer het dan over 48 uur nog eens. Wis vooraf even je cache en cookies en pak bij voorkeur de browservariant, niet de App.
- je gebruikt een oud (en dus onjuist) klantnummer.

Als het hierna dus nog niet werkt, maar je wel al je Ziggo diensten op je adres hebt, dan horen we het graag!

MartinB75
Level 2

@Jacob ik zie nog steeds geen info in mijn Ziggo en kan in de app of via de browser geen tv kijken.

 

MartinB75_0-1678015314098.pngMartinB75_1-1678015355346.png

 

0 Kudos
MartinB75
Level 2

@Jacob nieuw account met zelfde klantnummer ander mailadres was voor mij de oplossing...