Whenever I try to login to Mijn Ziggo I get this error message:
Fout code: 002
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wanneer start je abonnement?
01 November
dan is jouw administratie nog niet geheel verwerkt bij ziggo soms duurt dit wel twee dagen.
@DMorris Laat het hier weten als het 03-11-2022 nog niet gelukt is.
Still unable to log in, same error and error code
Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account!
Have you been able to check if you have access @DMorris?
Apologies, I thought I had replied.
Yes I do have access now
Hier dezelfde foutmelding en kan ook geen tv kijken via go app We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.
Fout code: 002
@MartinB75 welkom hier! Een foutcode, altijd balen. In deze herkennen we wel één en ander, meestal heeft dit te maken met:
- je bent nieuwe klant. Je gegevens moeten ingeladen worden. Als je nét een account hebt aangemaakt, probeer het dan over 48 uur nog eens. Wis vooraf even je cache en cookies en pak bij voorkeur de browservariant, niet de App.
- je gebruikt een oud (en dus onjuist) klantnummer.
Als het hierna dus nog niet werkt, maar je wel al je Ziggo diensten op je adres hebt, dan horen we het graag!
@Jacob nieuw account met zelfde klantnummer ander mailadres was voor mij de oplossing...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.