1
Vraag
2
Reacties
DMorris

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Unable to log in to Mijn Ziggo

Whenever I try to login to Mijn Ziggo I get this error message:

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: 002

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account! 

Bekijk in context

Uitgelicht
DMorris
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Apologies, I thought I had replied. 

Yes I do have access now

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wanneer start je abonnement?

DMorris
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

01 November

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

dan is jouw administratie nog niet geheel verwerkt bij ziggo soms duurt dit wel twee dagen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DMorris Laat het hier weten als het 03-11-2022 nog niet gelukt is.

DMorris
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Still unable to log in, same error and error code

DMorris
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @DMorris! I've activated your account over here so please check again if you can use your MijnZiggo account! 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Have you been able to check if you have access @DMorris?

DMorris
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Apologies, I thought I had replied. 

Yes I do have access now

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier dezelfde foutmelding en kan ook geen tv kijken via go app We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: 002

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@MartinB75 welkom hier! Een foutcode, altijd balen. In deze herkennen we wel één en ander, meestal heeft dit te maken met:

- je bent nieuwe klant. Je gegevens moeten ingeladen worden. Als je nét een account hebt aangemaakt, probeer het dan over 48 uur nog eens. Wis vooraf even je cache en cookies en pak bij voorkeur de browservariant, niet de App.
- je gebruikt een oud (en dus onjuist) klantnummer.

Als het hierna dus nog niet werkt, maar je wel al je Ziggo diensten op je adres hebt, dan horen we het graag!

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob ik zie nog steeds geen info in mijn Ziggo en kan in de app of via de browser geen tv kijken.

 

MartinB75_0-1678015314098.pngMartinB75_1-1678015355346.png

 

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob nieuw account met zelfde klantnummer ander mailadres was voor mij de oplossing...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic